پیش بینی وضعیت آب و هوا خراسان رضوی فردا جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ | هواشناسی خراسان رضوی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این خبر به پیش بینی وضعیت آب و هوا خراسان رضوی فردا جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و هواشناسی خراسان رضوی پرداخته شده است.

پیش بینی وضعیت آب و هوا خراسان رضوی فردا جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ | هواشناسی خراسان رضوی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

بارش‌های رگباری و رواناب بیشتر جاده های خراسان رضوی را فرا گرفته است ، رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

بارش رگباری در جاده‌های خراسان رضوی

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت:در مسیرهای گناباد، کاشمر، تربت حیدریه، بجستان، جوین، جغتای، جغتای و تربت جام بارش رگباری وجود دارد.

 سرهنگ حسین میش‌مست اضافه کرد: همچنین محورهای نیشابور، کلات، درگز و فریمان نیز بارانی است.

وی گفت : هم اینک در مسیر صالح آباد- سرخس رواناب وجود دارد اما جاده مسدود نیست.

ترافیک نیز در مسیر مشهد- چناران پرحجم و در سایر جاده ها عادی و روان است.

وی از رانندگان خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه و دقت بالا در مسیرها تردد از و سفرهای غیرضروری جلوگیری کنند.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خصوص فعالیت یک سامانه پرفشار بارشی در عمده مناطق استان، در ۲ روز آخر هفته هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

بنابر هشدار هواشناسی، این جبهه هوایی مخاطراتی مانند رگبار شدید باران، رعد و برق، تگرگ، ورزش باد شدید و در برخی نقاط گرد و خاک به همراه خواهد داشت.

هلال‌ احمر سبزوار به حالت آماده‌باش در آمد

جمعیت هلال‌احمر سبزوار به دنبال هشدار نارنجی هواشناسی ، با آماده‌سازی چهار تیم عملیاتی به حالت آماده‌باش درآمد.

معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت:‌ با توجه به زیاد بودن احتمال بارندگی شدید و بروز سیلاب در سبزوار،‌ برای خدمات رسانی به شهروندان و رسیدگی به حوادث احتمالی امشب و فردا چهار گروه سازماندهی و آماده شده است.

ابوالفضل رفیعی افزود:‌ در قالب این تیم‌ها تمامی تجهیزات سیلاب از جمله چهار دستگاه پمپ آب و لجن‌کش، ۲ دستگاه خودرو دوکابین کمک‌دار و ۲ دستگاه موتورسیکلت تریل آماده ارایه خدمت به حادثه دیدگان شده است.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت احتیاط‌های لازم از سوی مردم از جمله فاصله گرفتن از حریم رودخانه‌ها و پرهیز از رفتن به ارتفاعات، گفت: در بارندگی های ابتدای هفته جاری برخی منازل روستایی از جمله در «سلیمانیه» سبزوار دچار آب‌گرفتگی شد که عملیات تخلیه آب توسط نجاتگران هلال احمر انجام شد.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خصوص فعالیت یک سامانه پرفشار بارشی در عمده مناطق استان، به ویژه غرب استان و شهرستان سبزوار در ۲ روز آخر هفته هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

بنابر هشدار هواشناسی، این جبهه هوایی مخاطراتی مانند رگبار شدید باران، رعد و برق، تگرگ، ورزش باد شدید و در برخی نقاط گرد و خاک به همراه خواهد داشت.

بارندگی های روز شنبه هفته جاری موجب بروز سیلاب در منطقه توحیدشهر سبزوار و آب افتادگی شماری از منازل این منطقه و نیز روستای سیلمانیه این شهرستان شده و نیز خساراتی را در مناطق روستایی سبزوار و نیز شهرستان داورزن برجای گذاشته بود.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان