ترامپ مدعی نقض آتش بس توسط ایران شد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که ایران کشتی‌هایی را در تنگه هرمز هدف حمله پهپادی قرار داده و آتش بس را نقض کرده است.

ترامپ مدعی نقض آتش بس توسط ایران شد
صفحه اقتصاد -

به نقل از الحدث، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که ایران توافق آتش بس را نقض کرده است.

ترامپ در پیامی در شبکه اجتماعی خود موسوم به تروث سوشال نوشت: ایران حداقل چهار پهپاد به طرف کشتی‌هایی که از تنگه هرمز عبور می‌کردند، شلیک کرد. یکی از پهپادها ضربه محکمی به عرشه بالایی یک کشتی باری بزرگ و بسیار گران‌قیمت وارد کرد. کشتی آسیب دید اما به مسیر خود ادامه داد و ما سه پهپاد دیگر را سرنگون کردیم.

ترامپ مدعی شد: واضح است که این یک نقض غیرمسئولانه توافق ما برای آتش‌بس است.

ادعای ترامپ: ایران آتش‌بس را نقض کرده است

منبع:
مهر

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه