کشف محموله ۳۵ میلیارد ریالی کالای قاچاق در این استان
جزئیات کشف محموله ۳۵ میلیارد ریالی کالای قاچاق در بندرعباس اعلام شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از توقیف یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در ایست و بازرسی «شهید میرزایی» خبر داد که در پوشش بستههای پستی در حال انتقال بود.
به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان، سرهنگ علیاکبر مرادی اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی بندرعباس، حین کنترل خودروهای عبوری در محور بندرعباس به حاجیآباد، به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی دقیق مأموران از این خودرو، مقادیر قابل توجهی کالای خارجی شامل البسه، کفش، پلوپز برقی، مانیتور، لوازم آرایشی، کالسکه کودک و قطعات و لوازم خودرو کشف شد که همگی فاقد مدارک معتبر قانونی و گمرکی بودند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با بیان اینکه متهم قصد داشت این محموله را در پوشش بستههای پستی به مقاصد داخلی منتقل کند، اظهار کرد: کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردهاند.
در روز دوشنبه یکم تیر، مرادی با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با پدیده قاچاق، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و راننده خودرو برای طی مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.
نظر شما