چگونه ذینفعان میتوانند در ارزیابی خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی مشارکت کنند؟
فراخوان عضویت در «باشگاه همیار تأمین اجتماعی» به منظور جمعآوری نظرات و بازخوردهای ذینفعان برای ارزیابی و بهبود خدمات غیرحضوری این سازمان اعلام شد. با مشارکت بیمهشدگان، مستمریبگیران و کارفرمایان، خدمات آنلاین تأمین اجتماعی به طور مستمر پایش و ارتقا مییابد.

سازمان تأمین اجتماعی در راستای بررسی و بهبود کیفیت خدمات غیرحضوری خود، از دیدگاهها و نظرات ذینفعان در مراحل مختلف از جمله قبل و بعد از رونمایی این خدمات بهرهبرداری میکند.
نقش مشارکت ذینفعان در ارزیابی خدمات
مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، بر اهمیت استفاده از نظرات و بازخوردهای بیمهشدگان ، مستمریبگیران ، کارفرمایان و سایر نمایندگان مرتبط در بهبود خدمات غیرحضوری تأکید کرده است. این بازخوردها به خصوص در دو مرحله پیش از انتشار و پس از رونمایی خدمات غیرحضوری جمعآوری و بررسی میشوند. علاقهمندان به مشارکت در این فرآیند میتوانند از طریق سامانه هماندیشی و بخش باشگاه همیار به نشانی https://hamandishi.info/hamyar-signupثبتنام کنند.
شاخصهای ارزیابی خدمات غیرحضوری
بازخوردهای جمعآوریشده بر مبنای معیارهایی شامل تجربه کاربری، موضوعات فنی، محتوایی، زبانی و همچنین تأثیرات کسبوکاری مورد بررسی قرار میگیرند. علاوه بر این، مرحله ارزیابی پیش از انتشار برای خدمات جدید غیرحضوری انجام شده و پس از رونمایی به صورت مستمر با محوریت مرکز ارتباطات مردمی سازمان ادامه خواهد داشت.
فراخوان مشارکت عمومی
افراد علاقهمند از جمله بازنشستگان ، بیمهپردازان، تشکلهای کارگری و کارفرمایی و حتی کارکنان شاغل یا بازنشسته سازمان میتوانند تا سیام مهرماه با مراجعه به سامانه هماندیشی به نشانی hamandishi.infoفرم عضویت خود را تکمیل کرده و به تناسب تخصص و علاقهمندی خود در ارزیابی سامانهها مشارکت نمایند.
طرحهای مدیریتی سازمان در دوره جدید
شایان ذکر است که در دوره مدیریتی جدید سازمان تأمین اجتماعی، تعداد بیست طرح تحولی برای پاسخگویی به مأموریتها و موضوعات سازمان طراحی و تدوین شده است. یکی از اهداف این طرحهای تحولی، توسعه و ارتقای کیفی خدمات غیرحضوری است که مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
نظر شما