گفتگوی کوتاه با زهرا نوبهاری از نمایندگان فعال بیمه سینا در اصفهان

نوبهاری که از نمایندگان فعال جشنواره بیمه‌های اتومبیل است، در خصوص چگونگی فعالیت در این جشنواره گفت:من سعی کردم از فرصت و شرایطی که در جشنواره به وجود آمده بود بیشتر استفاده کنم و ابتدا کار را با آشنایان و افرادی که می‌شناختیم، آغاز کردم و پس از آن با کمک بازاریاب توانستم مشتریان بیشتری جذب کنم.

گفتگوی کوتاه با زهرا نوبهاری از نمایندگان فعال بیمه سینا در اصفهان
صفحه اقتصاد -

وی ادامه داد: وقتی شرایط، پوششها و تخفیفات جشنواره را برای مشتری به طور کامل توضیح میدادم، در جذب آنها تاثیر زیادی داشت و آنها را ترغیب به خرید می‌کرد.

این نماینده فعال اصفهان با اشاره به تعامل خوب با ستاد و شعبه و همکاری برای پیشبرد کارها گفت: ارتباط خوبی با شعبه داریم و مسائل را با تعامل حل می‌کنیم.

وی با اشاره به فعالیت در رشته‌های مختلف از جمله بیمه‌های مسئولیت بیان داشت: بیمه‌های مسئولیت مشتریان زیادی دارد و من سعی کردم به طور خاص در این رشته فعالیت کنم و فکر میکنم با تقویت بازاریابی در این بخش، بتوانیم بیشتر در این رشته نفوذ کنیم.

نوبهاری با اشاره به فعالیت در تمامی رشته‌های بیمه‌ای گفت: در فروش بیمه از روش تبلیغات دهان به دهان و مشتریان ارجاعی استفاده می‌کنم.او حضور در فضای مجازی و تولید محتوا را موثر دانست و افزود با بهره گیری از این مدل بازاریابی هم در افزایش فرهنگ بیمه میتوانیم موثر باشیم هم در جهت معرفی و فروش محصول.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد