پیش بینی وضعیت آب و هوا تهران فردا سه شنبه ۱ آبان ماه ۱۴۰۳ + هواشناسی تهران فردا

در این خبر به پیش بینی وضعیت آب و هوا تهران فردا سه شنبه ۱ آبان ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

پیش بینی وضعیت آب و هوا تهران فردا سه شنبه ۱ آبان ماه ۱۴۰۳ + هواشناسی تهران فردا
صفحه اقتصاد -

پیش‌ بینی‌ های اداره کل هواشناسی استان تهران نشان می‌دهد که از فردا سه‌شنبه تا روز پنجشنبه پیرو هشدار سطح نارنجی با گذر موج و گسترش توده هوای سرد، افزایش ابر، باد شدید، گاهی بارش باران و هوای به نسبت سرد تا پایان هفته میهمان پایتخت‌نشینان خواهد بود.

باد شدید و بارش باران میهمان پایتخت‌نشینان تا پایان هفته

براساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان این استان در پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش باد پیش‌بینی می‌شود.

طبق پیش‌ بینی‌ های اداره کل هواشناسی استان تهران، همچنین از فردا سه‌شنبه تا روز پنجشنبه با هشدار سطح نارنجی و با گذر موج، نفوذ و گسترده توده هوای سرد و فعالیت سامانه بارشی به ویژه برای روز چهارشنبه کاهش محسوس دما، افزایش ابر گاهی بارش باران، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی شده است.

همچنین براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، عمده بارش در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در دامنه‌ها و ارتفاعات و روز چهارشنبه تا پنجشنبه در سطح استان تهران به ویژه نیمه شمالی مورد انتظار است.

برخی پیش‌بینی‌ها نیز حاکی از آن است که از امروز دوشنبه تا چهارشنبه در پاره‌ای نقاط به ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان تهران، گاهی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک مورد انتظار است و همچنین احتمال انتقال گرد و خاک از استان‌های مجاور و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

اداره کل هواشناسی استان تهران، تغییرات دمای هوای شهر تهران را از امروز دوشنبه ۳۰ مهرماه با ۲۷ درجه سانتیگراد اعلام کرده این در حالی است که دمای هوای در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با تغییرات محسوس به ۱۶ و ۱۷ درجه سانتیگراد می‌رسد. این موضوع نشان می‌دهد که هوای تهران در روزهای پایانی هفته سرد خواهد شد.

پیش‌بینی‌های ۲۴ ساعت گذشته اداره کل هواشناسی استان تهران نیز حاکی از آن است که ورامین با ۳۳ درجه سانتیگراد به عنوان گرم‌ترین و توچال با بیشینه ۶ درجه سردترین مناطق استان بوده‌اند.

پیشنهاد سردبیر

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد