پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ | بورس اول آبان سبز می شود؟

در این مطلب از صفحه اقتصاد پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ آمده است و بررسی اینکه بورس اول آبان ۱۴۰۳ سبز می شود؟

پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ | بورس اول آبان سبز می شود؟
صفحه اقتصاد -

 شاخص کل بورس در آغاز معاملات امروز دوشنبه سی‌ام مهر با افت ۴۶۱۶ واحدی به ۲,۰۱۶,۴۹۹ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۱۶۲۵.۵۶ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۱.۴۱۹ میلیارد سهم بود که طی ۳۶,۲۲۸ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۶,۸۹۶.۰۱۷ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۶۴,۹۵۴,۶۱۵.۰۹۱ میلیارد ریال شد.

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز دوشنبه سی‌ام مهر با افت ۱۳۸۳۲ واحدی به ۲,۰۰۷,۲۸۱ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۳۸۴۲.۵۳ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۷۹۸ میلیارد سهم بود که طی ۱۸۹,۰۳۵ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۳,۶۴۲.۱۴۴ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۶۴,۶۵۸,۳۲۲.۰۲۲ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فملی»، «نوری» و «شپنا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذشتند.

قیمت معاملات سهم‌های کوچک بازار سهام نیز دچار فشار فروش بود و کاهش را تجربه کرد؛ به طوری که شاخص هم‌وزن بازار در پایان بورس امروز سه هزار و ۸۴۲ واحد که معادل ۰.۵۷ درصد این شاخص است، کاهش ارتفاع داد و به سطح ۶۶۵ هزار و ۹۳۷ واحد رسید.

حجم و ارزش معاملات خرد

گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران در روز جاری، حجم معاملات را ۷.۶ میلیارد برگه سهم و ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی) را دو هزار و ۸۷۹ میلیارد تومان نشان می‌دهد.

شاخص بورس امروز ۳۰ مهر/ افت ۱۳۸۳۲ واحدی

پیش بینی بورس فردا اول آبان

معاملات بورس متعادل‌تر از روزهای گذشته بسته شد. با این حال ادامه‌دار بودن آثار تنش‌ها همراه با فشار فروش بازار سهام همچنان در تب و تاب ریسک‌ها به سر می‌برد. امروز همچنین آهنگ خروج پول کند شد و کمی بیش از ۵۹ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. همچنین ۸۳ درصد از نمادهای بازار سهام کاهش قیمت داشتند و تمامی نماگرها قرمز شدند.

در بازار فرابورس ایران نیز معاملات در محدوده قرمز تابلو انجام شد. امروز شاخص کل فرابورس با افت ۱۳۵ واحدی در محدوده ۲۱ هزار و ۱۹۹ واحد به کار خود پایان داد و شاخص هموزن فرابورس نیز با کاهش ارتفاع ۹۹۵ واحدی در کانال ۱۱۶ هزار و ۶۰۸ هزار واحد آرام گرفت. نمادهای آریا، فزر و وسپهر بیشترین اثر منفی و سامان، کرومیت و آردینه بیشترین اثر مثبت را بر شاخص ثبت کردند.

ارزش کل معاملات امروز بازار ۲۵۲هزار و ۵۳۲ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۲هزار و ۸۴۵ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام  و حق تقدم بوده است. امروز ۱ درصد از کل ارزش معاملات مربوط به معاملات خرد بود. و حدود ۲۴۳ هزار میلیارد تومان اوراق در بازار به فروش رسید.

همچنین امروز شاهد خروج ۶۲ میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بورس بودیم و صندوق‌های درآمد ثابت نیز تا این لحظه با خروج ۶۶۲ میلیارد تومان دیگر کار خود را دنبال می‌کنند. صندوق‌های طلا نیز که امروز  منفی و متعادل باز شده بودند در ادامه شاهد افزایش تقاضا هستند.

پیش بینی می شود فردا سه شنبه اول آبان ماه ۱۴۰۳ از آنجاییکه در روند معاملات امروز بازار سرمایه ریزش شاخص‌ها ادامه پیدا کرد و شاهد قرمزپوشی ۸۷ درصد از نمادهای تابلو بودیم. فردا هم بورس حال خوشی نداشته باشد و به سمت سبز شدن نرود.

 

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد