فال هفتگی میلادی فال هفته مهر از ۲۸ مهر تا ۴ آبان ۱۴۰۳

در بخش انواع فال و طالع بینی در کنار فال روزانه، فال حافظ، فال شمع با فال هفتگی میلادی صفحه اقتصاد در خدمت شما همراهان همیشگی هستیم. سعی می کنیم اول هر هفته این فال رو برای شما آماده کنیم تا بتوانید نیم نگاهی به فال هفته آینده و اتفاقاتی که شرایط کیهانی براتون رقم میزنه داشته باشید.

فال هفتگی میلادی فال هفته مهر از ۲۸ مهر تا ۴ آبان ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

 پیش بینی های فال هفتگی میلادی فال هفته مهر، از ۲۸ مهر تا ۴ آبان ۱۴۰۳ شما می تواند به شما کمک کند تا خود را برای مقابله با هر چالشی که ممکن است در طول هفته پیش بیاید مجهز کنید. انجام این کار به شما این امکان را می دهد که از موقعیت های دردسرساز اجتناب کنید.

فال هفتگی برای متولدین فروردین 

هرگز به جز خدای خود چشم امید به کسی نداشته باشید و از کسی طلب چیزی نکنید که آنچه را می طلبید در وجود شماست. پس سعی کنید آنچه را که می خواهید در خود جستجو کنید و همواره با همت خودتان کارتان را انجام دهید تا موفق شوید.

فال هفتگی برای متولدین اردیبهشت 

از درد و اندوه نهراسید و استقامت داشته باشید و صبر و شکیبایی پیشه کنید تا در کار شما فرجی حاصل شود و شما را از نگرانی برهاند.

فال هفتگی برای متولدین خرداد

کسی چشم انتظار شماست که خیلی نگران است ولی شما از حال او غافل هستید. سعی کنید هرچه زودتر او را ملاقات کنید و از او دلجویی به عمل آورید تا پشیمان نشوید؛ که از او خیری به شما خواهد رسید.

فال هفتگی برای متولدین تیر

به زودی اتفاقی برای شما خواهد افتاد که به قدرت پروردگار بیشتر پی می برید. این اتفاق شما را به رویاهایتان بسیار نزدیک می کند.

فال هفتگی برای متولدین مرداد

هرگز غم روزگار ناپایدار را نخورید و علاقه خود را از جمع مال و ثروت دنیا کم کنید تا از دلهره و اضطراب خلاص شوید. هرگز افسوس چیزی را که از دست داده اید نخورید تا شادمان گردید.

فال هفتگی برای متولدین شهریور

از بیکاری نگران نباشید، به زودی نگرانی های شما برطرف خواهد شد و به کاری دست خواهید زد که تمام گرفتاری های شما را برطرف خواهد کرد.

فال تاروت

فال هفتگی برای متولدین مهر

هرگز دروغ نگویید و به آنچه که ندارید لاف نزنید و از خودخواهی و خودپسندی بپرهیزید و با خلوص نیت عمل نمایید تا به مقامات عالیه نایل شوید.

فال هفتگی برای متولدین آبان

به زودی زود توسط یک یا چند آشنا یک خبر مسرت بخش به شما می رسد و شما را خوشحال می کند. از این خبر سودی عاید شما می شود و شما را از نگرانی خلاص می کند.

فال هفتگی برای متولدین آذر

هر کاری را با نام خداوند شروع کنید و برای رضای خاطر او انجام دهید و از او استعانت بجویید و به جز درگاه لطف و کرم او به هیچ کسی امیدوار نباش.

فال هفتگی برای متولدین دی 

برای هرکسی مرگ حق است و همان گونه که روزی پا به عرصه وجود می گذارد یک روز هم باید دار فانی را وداع گوید و به سرای باقی برود پس تا فرصت هست توشه آخرت ذخیره کنید که بهترین توشه برای سفر آخرت پرهیزکاری و تقوی است. اگر چنین کنید به آرزویتان دست پیدا می کنید.

فال هفتگی برای متولدین بهمن

ناامیدی را از خود دور کنید و از یاس بپرهیزید تا دلشاد شوید و اگر نظر وصلت دارید از آن نهراسید و اقدام کنید که مبارک است.

فال هفتگی برای متولدین اسفند

از تحولاتی که در زندگی شخصی و اجتماعی شما رخ داده است تعجب نکنید و منتظر تحولات بعدی هم باشید که با هر تحولی پیروزی بیشتری نصیب شما می شود و از این تحولات بهره مند خواهید شد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد