فال هفتگی میلادی فال هفته سوم شهریور از ۱۷ تا ۲۳ شهریور ۱۴۰۳

در بخش انواع فال و طالع بینی در کنار فال روزانه، فال حافظ، فال شمع با فال هفتگی میلادی صفحه اقتصاد در خدمت شما همراهان همیشگی هستیم. سعی می کنیم اول هر هفته این فال رو برای شما آماده کنیم تا بتوانید نیم نگاهی به فال هفته آینده و اتفاقاتی که شرایط کیهانی براتون رقم میزنه داشته باشید.

فال هفتگی میلادی فال هفته سوم شهریور از ۱۷ تا ۲۳ شهریور ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

 پیش بینی های فال هفتگی میلادی فال هفته سوم، از ۱۷ تا ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ شما می تواند به شما کمک کند تا خود را برای مقابله با هر چالشی که ممکن است در طول هفته پیش بیاید مجهز کنید. انجام این کار به شما این امکان را می دهد که از موقعیت های دردسرساز اجتناب کنید.

فال هفتگی برای متولدین فروردین 

اگر در زندگی قناعت پیشه باشید و به آنچه دارید قناعت کنید و حرص و طمع را از خود دور نمایید، هرگز محتاج کمتر از خودتان نمی شوید و دست نیاز به سوی کسی دراز نخواهید کرد و همیشه شاد خواهید بود.

فال هفتگی برای متولدین اردیبهشت 

به دنبال عشق های مجازی نروید و خود را به عشق های زودگذر دنیوی مشغول نکنید و ارزش خود را حفظ کنید تا دچار یاس و حرمان نشوید.

فال هفتگی برای متولدین خرداد

کسی چشم انتظار شماست که خیلی نگران است ولی شما از حال او غافل هستید. سعی کنید هرچه زودتر او را ملاقات کنید و از او دلجویی به عمل آورید تا پشیمان نشوید؛ که از او خیری به شما خواهد رسید.

فال هفتگی برای متولدین تیر

فردی در نزدیکی شماست که بسیار به شما حسادت می کند، مواظب اطرافتان باشید و سعی کنید باعث به وجود آمدن حسادت دیگران نشوید.

فال هفتگی برای متولدین مرداد

از تحولاتی که در زندگی شخصی و اجتماعی شما رخ داده است تعجب نکنید و منتظر تحولات بعدی هم باشید که با هر تحولی پیروزی بیشتری نصیب شما می شود و از این تحولات بهره مند خواهید شد.

فال هفتگی برای متولدین شهریور

هرگز برای کاری که مستعد نیستید و آمادگی لازم را پیدا نکرده اید اقدام نکنید و درباره آن بدون اطلاع و تحقیق اظهار نظر نفرمایید تا پشیمان نشوید.

فال هفتگی برای متولدین مهر

در انجام هر کاری رعایت احتیاط شرط عقل است و برای بدست آوردن هر پست و مقامی عاقلانه بیندیشید و از نشیب و فراز آن نهراسید تا به مقصود برسید.

فال هفتگی برای متولدین آبان

فقط در زندگی به فکر رفاه و آسایش خود نباشید و همواره، رفاه و آسایش دیگران را هم مدنظر داشته باشید و آنچه را برای خود نمی پسندید برای دیگران هم نپسندید تا محبوب همه شوید.

فال هفتگی برای متولدین آذر

هیچ گاه کار امروز را به فردا واگذار نکنید و در همه حال موقعیت خود را حفظ نمایید و از هر فرصتی که دارید برای انجام کارها استفاده کنید و همواره موقعیت شناس باشید

فال هفتگی برای متولدین دی 

اگر در فکر معامله ای هستید تشویش نداشته باشید و در انجام آن بکوشید که زیان نخواهید دید و منفعت دارد.

فال هفتگی برای متولدین بهمن

اگر در عذاب، رنج و زحمت هستید نگران نباشید که پس از هر طوفان، آرامشی هست و رسیدن به این آرامش مستلزم زمان است که اگر صبر کنید کامیاب می شوید.

فال هفتگی برای متولدین اسفند

هر کاری را با نام خداوند شروع کنید و برای رضای خاطر او انجام دهید و از او استعانت بجویید و به جز درگاه لطف و کرم او به هیچ کسی امیدوار نباشید.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد