راهنمای خرید مانتو مجلسی؛ خرید شیک ترین مانتوهای مجلسی از گالری میرداماد

گالری هنری میرداماد به دلیل تنوع بالایی که در طرح، مدل و نوع مانتوهای مجلسی به مشتریان ارائه می‌دهد، می‌تواند گزینه‌های متعددی را برای خرید مانتو مجلسی به شما عرضه کند. این گالری هنری تمامی مدل‌های مانتو مجلسی را با قیمت منصفانه به فروش می‌رساند.

راهنمای خرید مانتو مجلسی؛ خرید شیک ترین مانتوهای مجلسی از گالری میرداماد
صفحه اقتصاد -

بدون شک داشتن یک مانتو مجلسی در کمد لباس هر خانمی بسیار ضروری است. این پوشش شیک و مجلسی به دلیل دارا بودن ظاهر زیبا برای مراسم‌های مهم استفاده می‌شود. مطمئناً قبل از خرید مانتو مجلسی شیک می‌بایست به فاکتورهایی مانند جنس پارچه، نوع دوخت و انواع مدل‌های متناسب با فرم بدن خود دقت کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید. گالری هنری میرداماد به دلیل تنوع بالایی که در طرح، مدل و نوع مانتوهای مجلسی به مشتریان ارائه می‌دهد، می‌تواند گزینه‌های متعددی را برای خرید مانتو مجلسی به شما عرضه کند. این گالری هنری تمامی مدل‌های مانتو مجلسی را با قیمت منصفانه به فروش می‌رساند.

با خرید مانتو مجلسی، ظاهری شیک و درخشان داشته باشید

مانتو مجلسی همانند دیگر لباس‌های مجلسی ظاهری شیک و رسمی داشته و برای موقعیت‌های رسمی قابل استفاده است. معمولاً در این مانتوها از پارچه‌های اعلا استفاده می‌شود که به نوعی بتوانند توجه مخاطب را به خود جلب کنند. در برخی از مانتوهای مجلسی از تکه دوزی، سنگ دوزی و منجوق دوزی استفاده می‌شود که حالت تجملاتی را برای آن‌ها ایجاد می‌کنند. مانتو مجلسی یک گزینه مناسب برای خانم‌هایی است که مایل هستند که با داشتن یک حجاب کامل در مجالس تولد، ازدواج، جشن‌ها و... آراسته و شیک به نظر برسند. با توجه به تنوعی که در مانتوهای مجلسی وجود دارد، شما می‌توانید مدل‌های تجملاتی یا کمی ساده‌تر را برای خود در نظر بگیرید.

انواع پارچه مانتو مجلسی

به طور حتم جنس پارچه مانتو مجلسی مهم‌ترین فاکتور در هنگام خرید آن محسوب می‌شود. پارچه مانتو مجلسی را می‌توانید برحسب سلیقه خود انتخاب کنید. به طور معمول انواع مانتو مجلسی شیک از جنس پارچه‌های زیر دوخته می‌شوند:

  • پارچه ژاکارد: این پارچه براق یکی از بهترین نوع پارچه‌ها برای دوخت یقه مانتو مجلسی محسوب می‌شود. پارچه ژاکارد اغلب برای مانتوهای بلند با یقه کتی استفاده شده و ظاهر رسمی و بدون تجملات دارد.
  • پارچه ساتن: اگر به دنبال یک مانتو مجلسی پر زرق و برق و دارای ایستایی مناسب هستید، بهتر است جنس پارچه ساتن را برای آن برگزینید. بهترین نوع پارچه ساتن، ساتن آمریکایی است که بسیار سبک بوده و حس خنکی را به شما می‌بخشد. مانتوهای با جنس پارچه ساتن معمولاً تجملاتی هستند و برای تزئین آن‌ها از سنگ‌ها و حتی مروارید نیز استفاده می‌شود.
  • پارچه گیپور: این نوع پارچه به دلیل طرح‌های متنوع و توری بودن، در میان خانم‌ها محبوب است. پارچه گیپور بسیار سبک بوده و در صورت استفاده از آستر در قسمت زیرین آن می‌توان یک مانتو مجلسی جذاب را خلق کرد.
  • پارچه دانتل: این نوع پارچه معمولاً به صورت کار شده برای مانتوهای مجلسی استفاده می‌شود. ترکیب پارچه دانتل به همراه سنگ‌ها و تزئینات زیبایی که بر روی یقه مانتو مجلسی تعبیه می‌شود، ظاهر بسیار زیبایی را به آن می‌بخشد.
  • پارچه یاخما: اگر به دنبال یک مانتو مجلسی خنک و نازک هستید، بهتر است از پارچه یاخما برای این کار استفاده کنید. این نوع پارچه به صورت توری و بسیار سبک است و معمولاً با استفاده از نوار، آستر و دکمه‌های پر زرق و برق از آن برای تهیه مانتوهای مجلسی استفاده می‌شود.

انواع پارچه مانتو مجلسی

کدام مانتو مجلسی برای من مناسب است؟

بهتر است قبل از خرید مانتو مجلسی به فرم و تیپ بدنی خود دقت کنید. به طور مثال افراد دارای تیپ بدنی ساعت شنی می‌بایست مانتوهای با برش X و A را استفاده کنند. اگر اندام لاغر و باریکی دارید، می‌توانید از مانتوهای با برش A و V استفاده کنید. افراد دارای شانه‌های عریض و کمر باریک نیز بهتر است از مانتوهای با برش V یا X که اندام آن‌ها را باریک‌تر نشان می‌دهد، بهره ببرند.

راهنمای خرید مانتو مجلسی

مهم‌ترین و اولین فاکتور موثر در هنگام انتخاب مانتو مجلسی دقت به اندازه صحیح آن است. دقت داشته باشید که مانتو مجلسی دارای قد، اندازه کمر و طول آستین‌های مناسبی است تا ظاهر شما را آراسته‌تر نشان دهد. جنس مانتو مجلسی نیز باید ایستایی مناسبی داشته باشد تا احساس اعتماد به نفس خوبی را به شما ببخشد. دقت داشته باشید که مانتو مجلسی از نظر طرح و رنگ با رنگ پوست و حتی رنگ موهای شما متناسب باشد.

لازم به ذکر است که افراد دارای استایل‌های مختلف می‌توانند از برش، مدل و طرح‌های مختلفی برای تهیه مانتوهای مجلسی استفاده کنند. لازم به ذکر است که نوع بسته شدن مانتو مجلسی نیز نکته‌ای است که نباید از آن غافل شوید. بهتر است از مانتوهای دکمه‌دار یا جلوباز استفاده کنید که به راحتی امکان تعویض برای شما وجود داشته باشد.

دقت داشته باشید که طرح‌های پارچه نیز برای افراد لاغر بهتر است به صورت عمودی باشند. افراد دارای اضافه وزن نیز نباید از طرح‌های شلوغ، درشت و مدور برای مانتو مجلسی خود استفاده کنند.

مانتو مجلسی

چگونه از مانتو مجلسی خود نگهداری کنیم؟

همانطور که می‌دانید به دلیل جنس و طرح‌های مختلف پارچه مانتو مجلسی، قیمت آن نیز بیشتر بوده و می‌بایست نگهداری از آن با دقت بیشتری انجام شود. بهتر است مانتو مجلسی را برای شستشو به خشک‌شویی بسپارید یا آن را با دست بشویید. این کار باعث عمر بیشتر مانتو و از بین نرفتن پرزها و الیاف آن می‌شود. سعی کنید مانتوهای مجلسی را به مدت طولانی در معرض نور آفتاب قرار ندهید یا در مهمانی‌ها در نزدیکی آتش یا فشفشه قرار نگیرید.

علاوه بر این سعی کنید از لک شدن مانتوهای مجلسی جلوگیری کنید؛ چراکه پاک کردن لک از روی پارچه‌های ساتن، گیپور و یاخما به سادگی نیست. معمولاً مانتو مجلسی دارای اتوپذیری بسیار سختی است. بهتر است لباس‌های مجلسی را با کمک چوب لباسی آویزان کنید تا از چروک شدن آن‌ها جلوگیری شود.

مانتو مجلسی

سخن پایانی

همه خانم‌ها به دلیل ظاهر شیک و حس خوبی که با پوشیدن مانتو مجلسی احساس می‌کنند، این نوع لباس را می‌پسندند. به همین دلیل در خرید مانتو مجلسی حساسیت بیشتری به خرج داده و سعی می‌کنند آن را از بهترین نوع پارچه‌ها، طرح‌ها و مدل‌ها انتخاب کنند. پارچه‌های ساتن، گیپور و یاخما که جز پرطرفدارترین جنس‌ها برای خرید مانتوهای مجلسی هستند، حس شکوه و زیبایی را به شما می‌بخشند و باعث درخشش بیشترتان در مهمانی‌ها می‌شوند. شما می‌توانید بهترین مانتو‌های مجلسی را از گالری مانتو میرداماد انتخاب کنید. در این فروشگاه سبک‌های جدیدی از مانتو مجلسی وجود دارد که به دلیل تنوع زیاد مطمئناً می‌توانید گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد