زمان پخش برنامه شام ایرانی فصل جدید از شبکه خانگی + اسامی شرکت کنندگان

رئالیتی شوی شام ایرانی توسط سعید ابوطالب فصل جدید خود را آغاز کرده است.

زمان پخش برنامه شام ایرانی فصل جدید از شبکه خانگی + اسامی شرکت کنندگان
صفحه اقتصاد -

با صدور مجوز سری جدید «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب، به زودی مخاطبان شاهد پخش این رئالیتی شو با حال و هوای مافیایی خواهند بود.

فصول متعدد «شام ایرانی» ساخته سعید ابوطالب از رئالیتی شوهای خانوادگی پرطرفدار در پلتفرم‌های داخلی است. سری جدید با تفاوت‌هایی نسبت به قبل روبه‌رو است و پای زوج‌های بازیگر به این مسابقه باز خواهد شد.سعید ابوطالب قصد دارد در سری جدید «شام ایرانی» به جای رقابت میان اشخاص، تمرکز را روی رقابت میان زوج‌ها بگذارد و به این وسیله تفاوت ایجاد کند.

زمان پخش مسابقه شام ایرانی

فصل جدید شام ایرانی از روز یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ از پلتفرم فیلمیو در ساعت ۸ صبح منتشر خواهد شد.

شام ایرانی

اسامی شرکت کنندگان در برنامه شام ایرانی

تاکنون حضور پژمان بازغی، امیرعلی نبویان، مجتبی شفیعی، حسین رفیعی، امیر کربلایی‌زاده، عبدالله روا، الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی، مونا کرمی و سپند امیرسلیمانی، حدیث میرامینی و مجتبی رجبی، کمند امیرسلیمانی در فصول جدید قطعی شده است.

شام ایرانی

در سری جدید شام ایرانی به روایت سعید ابوطالب، گهگاهی مهمان‌ها و میزبان دست به کارت شده و مافیا بازی کنند.فصل جدید «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود.

«شام ایرانی» اولین‌بار سال 1390 به دنبال موج استقبال از برنامه «بفرمایید شام» به کارگردانی بیژن بیرنگ تولید شد. دو فصل اول این برنامه به قدری مورد توجه قرار گرفت که کارگردان‌های زیادی به فکر تولید آن افتادند.بعد از بیژن بیرنگ، محمد شایسته، سروش صحت و سعید ابوطالب به شیوه خاص خودشان «شام ایرانی» را در چند فصل تولید کردند. ابوطالب بعد از 9 فصل «شام ایرانی»، در سال 1399 فصل آخر آن را منتشر کرد و بعد از آن این مسابقه دیگر ادامه پیدا نکرد.

ابوطالب بعد از «شام ایرانی» درگیر تولید رئالیتی‌شوهای مافیایی از جمله «شب‌های مافیا»، «ارتش سری»، «ضد» و «پدرخوانده» شد و سبک و سیاق مسابقه‌هایش را تغییر داد.حالا پس از پایان «پدرخوانده» تصمیم گرفته است مافیا را کنار بگذارد و مجددا سراغ تولید «شام ایرانی» برود. هنوز زمان انتشار و پلتفرمی که قرار است از طریق آن به دست مخاطبان برسد مشخص نیست.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد