واقعیت‌هایی درباره توکن همستر کامبت

میلیون‌ها تریدر و بازیکن در انتظار کسب درآمد از این بازی هستند. ایردراپ توکن همسترکامبت در تاریخ پنج مهرماه به بازار می‌آید و سؤال اصلی این است که ارزش این توکن‌ها چقدر خواهد بود.

واقعیت‌هایی درباره توکن همستر کامبت
صفحه اقتصاد -

در آخر هفته، بازیکنان همستر کامبت به اشتراک‌گذاری پیروزی‌ها و شکست‌های خود در شبکه‌های اجتماعی پرداختند. تعداد افرادی که شکست خوردند و واجد شرایط ایردراپ نشدند، بیشتر از کسانی بود که به مرحله دوم راه پیدا کردند. بر اساس گزارش‌ها، تنها ۳۷٪ از کل بازیکنان همستر کامبت به عنوان CEO موفق به عبور از مراحل شدند. برخی از بازیکنان که واجد شرایط نشدند، اعتقاد دارند که از ابتدا در بازی فریب خورده‌اند.

همستر کامبت به داشتن ۳۰۰ میلیون بازیکن، یک کانال یوتیوب با ۳۶ میلیون مشترک و ۵۵ میلیون عضو در گروه تلگرام خود افتخار می‌کند. با وجود این، محاسبه ارزش توکن‌های همسترکامبت برای ایردراپ دیگر مهم نیست، زیرا نتایج مشخص شده و بازیکنان می‌دانند که پس از چند ماه بازی چه چیزی خواهند داشت.

پیش‌بینی می‌شود که قیمت همسترکامبت در آغاز بین ۰.۰۷ تا ۰.۱ دلار باشد. به عنوان مثال، اگر ۲۰۰۰ توکن همسترکامبت داشته باشید، بر اساس حداقل تخمین قیمت ۰.۰۷ دلار برای هر توکن، حداقل درآمد ممکن ۱۴۰ دلار خواهد بود.

این بازی قصد دارد حدود ۶۰٪ از کل عرضه توکن را به کاربران توزیع کند و بقیه برای توسعه و جوایز محفوظ خواهد ماند. در حال حاضر، مشخص نیست که قیمت ارزدیجیتال همستر کامبت چقدر خواهد بود و چند توکن در دسترس خواهد بود.

مهم است که بدانید این توکن در صرافی‌های معروف مانند بایننس، بیت‌گت، بای‌بیت و OKx راه‌اندازی خواهد شد. با توجه به تعداد بالای بازیکنان و کاربران در این صرافی‌ها، پیش‌بینی می‌شود که توکن همسترکامبت در معرض دید و حجم بالای معاملات قرار گیرد.

همسترکامبت به تازگی فصل میان‌فصل را معرفی کرده است. در این فصل، بسیاری از ویژگی‌های آشنا بازی حذف شده و توسعه‌دهندگان مشغول محاسبه تخصیص‌های ایردراپ کاربران هستند. سکه‌های معمول درون بازی ناپدید شده و برای کسب الماس‌های درون بازی، بازیکنان باید به بازی‌های مختلف بپردازند، دوستان را دعوت کنند، پروفایل‌های اجتماعی بازی را دنبال کنند و ویدیوهای همستر کامبت را در یوتیوب تماشا کنند.

به نظر می‌رسد این فصل میان‌فصل، یک دوره انتقالی است که ممکن است بازیکنان را برای راه‌اندازی آنلاین توکن همسترکامبت آماده کند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد