یک موفقیت بزرگ برای همستر کامبت

روز پنج‌شنبه، ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۴، بایننس از اضافه کردن پروژه ارز دیجیتال همستر کامبت (HMSTR) به لانچ‌پول خود، به عنوان پنجاه و هشتمین پروژه این پلتفرم، خبر داد. پس از آن، این صرافی همچنین قصد دارد توکن HMSTR را در پلتفرم معاملاتی خود لیست کند. این اتفاق یک موفقیت بزرگ برای این بازی محسوب می‌شود.

یک موفقیت بزرگ برای همستر کامبت
صفحه اقتصاد -

به این ترتیب، از تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۴، کاربران بایننس می‌توانند توکن‌های BNB و FDUSD خود را برای فارمینگ توکن HMSTR قفل کنند. دوره فارمینگ به مدت هفت روز ادامه داشته و در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۴ به پایان خواهد رسید.
لازم به ذکر است که ارز دیجیتال HMSTR دارای عرضه کل ۱۰۰ میلیارد واحدی است که از این مقدار، ۳ درصد (۳ میلیارد HMSTR) برای پاداش‌دهی از طریق لانچ‌پول بایننس اختصاص داده شده است. از این مقدار، ۸۵ درصد (۲.۵۵ میلیارد توکن) به کاربرانی که BNB قفل کرده‌اند، تعلق می‌گیرد، در حالی که ۱۵ درصد باقی‌مانده (۴۵۰ میلیون توکن) به دارندگان FDUSD اختصاص می‌یابد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، معاملات توکن HMSTR در بایننس از ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴، ساعت ۱۲:۰۰ به وقت UTC آغاز خواهد ‌شد. برای این منظور، جفت‌ارزهای معاملاتی مختلفی برای توکن همستر در دسترس کاربران خواهد بود، از جمله HMSTR/USDT، HMSTR/BNB، HMSTR/FDUSD و HMSTR/TRY. این توکن دارای برچسب seed خواهد بود که نشان می‌دهد به تازگی لیست شده است.
در حالی که پروژه HMSTR فرصت‌های هیجان‌انگیزی را برای کاربران فراهم می‌کند، باید توجه داشت که برخی از مناطق به دلیل مسائل نظارتی از شرکت در برنامه‌های لانچ‌پول بایننس منع شده‌اند. بایننس همچنین بر اهمیت تکمیل احراز هویت (KYC) توسط کاربران برای شرکت در این پیشنهادات تأکید کرده است.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد