خلاصه و نتیجه بازی فوتسال ایران - گواتمالا امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

در این خبر به خلاصه و نتیجه بازی فوتسال ایران - گواتمالا امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

خلاصه و نتیجه بازی فوتسال ایران - گواتمالا امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

نتیجه و خلاصه بازی فوتسال ایران - گواتمالا امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ را در اینجا مشاهده می کنید.

نیمه نخست ایران - گواتمالا در شرایطی با نتیجه سه بر سه به پایان رسید که در کمال ناباوری، حریف کوچک و نه چندان تاکتیکی و قدرتمند، از چهار موقعیت به‌دست آورده موفق به ثمر رساندن سه گل شد. تیم شمسایی در سازمان دفاعی کاملا آسیب‌پذیر و شکننده نشان دادند و نمایش عجیبی داشتند. گل‌های ایران که تا به این لحظه از فاجعه جلوگیری کرده است، توسط احمد عباسی، آقاپور و طیبی زده شد.

در بیست دقیقه‌ای که گذشت، بر خلاف عملکرد ضعیف مومنی روی هر سه گل گواتمالا، خوزه ریس سنگربان حریف عملکرد فوق العاده‌ای داشت و چندین بار با واکنش‌های خود گواتمالا را در بازی نگه داشت.

گل ششم تیم ملی فوتسال توسط سعید احمدعباسی

پاس امیرحسین داودی جوانترین بازیکن تیم ملی به سعید احمدعباسی، گل ششم ایران را به همراه داشت و تعداد گل احمد عباسی را در این مسابقه به عدد 2 رساند.

گل پنجم تیم ملی فوتسال توسط بهروز عظیمی؛

ستاره جوان تیم ملی با حرکتی انفرادی و ضربه‌ بغل پای بی‌نقص به گوشه‌ی دروازه گواتمالا، اختلاف را دوبرابر کرد. این سومین گل عظیمی در جام جهانی 2024 بود

 

گل چهارم تیم ملی فوتسال توسط آقاپور

سالار آقاپور با یک شلیک مهارنشدنی در آغاز نیمه دوم، یک بار دیگر برتری را به ایران برگرداند و نتیجه را چهار بر سه کرد

 

گل سوم گواتمالا توسط ساندووال؛ دفاعی کاملا شکننده

تیم ملی گواتمالا از چهار موقعیت نه چندان خطرناک، سه مرتبه دروازه ایران را هدف گرفت. ساندووال، ستاره این تیم در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست، بازی را به تساوی کشید.

ضربه نقطه دوم احمد عباسی را خوزه ریس مهار کرد و همچنین روی ضربه ریباند واکنش خوبی را داشت تا نتیجه همچنان سه بر دو به سود ایران در جریان باشد.

پایان محدودیت خطا برای گواتمالا و ضربه نقطه پنالتی دوم برای تیم ملی فوتسال ایران. پنج دقیقه تا پایان نیمه نخست باقی مانده و هر خطا از سوی تیم گواتمالا، ضربه نقطه پنالتی دوم برای ایران را در پی خواهد داشت.

گل دوم گواتمالا توسط پاتریک رویز؛ 

در شرایطی که سعید مومنی خروج عجیبی داشت و دروازه را خالی گذاشت، پاس بازیکن گواتمالا به پاتریک، دومین گل او در این دیدار را به همراه داشت.

 
 

گل سوم ایران توسط حسین طیبی؛ پای فوق ستاره به گلزنی باز شد

حسین طیبی، فوق ستاره تیم ملی فوتسال، با پاس مسلم اولاد قباد در شرایط تک به تک با خوزه ریس قرار گرفت و با ضربه‌ای تمام‌کننده، اولین گل خود در این رقابت‌ها و سوم ایران در این مسابقه را به ثمر رساند.

 
 

گلزنی پسر طلایی؛

سالار آقاپور با ضربه‌ای معرکه به کنج دروازه و روی پاس بهروز عظیمی، گل دوم ایران را به ثمر رساند. آقاپور با این گل، در جدول گلزنان جام جهانی سه گله شد.

 
 

تیم ملی گواتمالا در شش دیدار گذشته خود، شامل دوئل‌های دوستانه و رسمی، برابر تایلند، کویت و نیوزیلند پیروز شده و همچنین از افغانستان و فرانسه شکست خورده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد