همسان سازی حقوق بازنشستگان، همان ۳ میلیون تومان بود؟

در این خبر به همسان سازی حقوق بازنشستگان پرداخته شده است.

همسان سازی حقوق بازنشستگان، همان ۳ میلیون تومان بود؟
صفحه اقتصاد -

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین، گفت: از مسئولان می‌خواهیم هر چه زودتر تکلیف متناسب سازی را مشخص کنند. همچنین قانون متناسب‌سازی را برای بازنشستگان تامین اجتماعی باید تغییر داد.

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین، گفت: بازنشستگان تامین اجتماعی نگران هستند که قانون متناسب‌سازی برای آن‌ها به همان پرداخت ۳ میلیون تومان مابه‌التفاوت قبل از انتخابات ختم شود.

ایلنا نوشت، عید علی کریمی، اظهار داشت: از مسئولان می‌خواهیم هر چه زودتر تکلیف متناسب‌سازی حقوق را مشخص کنند. همچنین قانون متناسب‌سازی را برای بازنشستگان تامین اجتماعی باید تغییر داد.

وی با اشاره به ناترازیِ بین دخل و خرج سازمان تامین اجتماعی گفت: از دولت جدید می‌خواهیم که در پرداخت بدهیِ سازمان تأمین اجتماعی جدی باشد. تدابیر درست بیندیشد و از همان ابتدا این مسئله‌ی مهم را در دستور کار خود قرار دهد.

کریمی با اشاره به تاکید مسئولان فعلی مبنی بر پرداخت بدهی دولت به سازمان گفت: از مدیریتِ فعلی تامین اجتماعی می‌خواهیم با ما صادق باشند. نگویند بدهی‌های دولت به تامین اجتماعی و همچنین بدهی تامین اجتماعی با داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها صاف شده است.

وی گفت: هفته‌ی گذشته با یکی از بیمارستان‌های تامین اجتماعی جلسه داشتیم و اعلام کردند که بالای ۴۰۰ میلیارد تومان در بخش درمان بدهکار هستند. بابت این بدهی بیمارستان‌ها مجبور به کاهش نیرو شده‌اند.

کریمی گفت: همین بدهی‌ها سبب شده بیمارستان‌ها نتوانند از پس تعهدات خود به بیماران بر بیایند. ضمن اینکه طبق قانون الزام، صفر تا صد هزینه‌های درمان باید رایگان باشد، اما اینگونه نیست.

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین به عدم اجرای متناسب‌سازی اشاره کرد و گفت: بازنشستگان تامین اجتماعی نگران هستند که قانون متناسب‌سازی برای آن‌ها به همان پرداخت ۳ میلیون تومان مابه‌التفاوت قبل از انتخابات ختم شود. از مسئولان می‌خواهیم هر چه زودتر تکلیف متناسب‌سازی را مشخص کنند. همچنین قانون متناسب‌سازی را برای بازنشستگان تامین اجتماعی باید تغییر داد. امیدوارم دولت و مسئولان بعدی حواسشان به معیشت ضعیف بازنشستگان باشد و متناسب‌سازی را به نحوی درست به مرحله اجرا برساند.

کریمی گفت: ۵ ماه از سال گذشته و این قانون هنوز اجرا نشده است. شخص وزیر کار باید جوابگو باشد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • خر جو و ده

    فردا اگر همسان سازی حقوق بازنشستگان اجرا
    نشه هر چی دیده اید از چشم خودتون هست خیلی برای تون بد میشه دروغ گو های نظام
    الان پنج ماه از سال گذشت همسان سازی بازنشستگان اجرا ی نشده واقعا خجالت بکشید

  • بازنشسته تأمین اجتماعی



    بیش از 4 ماه و 21 روز است که شکایت و اعتراض علیه شعبه مربوطه تامین اجتماعی در سامانه تخلفات اداری سازمان تامین اجتماعی ثبت کردم ولی اما متأسفانه هیچ خبری بررسی و رسیدگی نیست چرا؟
    درخواست رسیدگی دارم.
    کد ملی: 1531439901

    شعبه تأمین اجتماعی سبزدشت بهارستان با کدام قانون، ماده، آئین نامه، بخشنامه، مجوز، حقوق و مزایا بنده در حکم بازنشستگی سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 در اسفند ماه سال 1402 کم کرده است. اعتراض هم می کنم متأسفانه تاکنون هیچ کسی هم جوابگو و پاسخگو نیست چرا؟ درخواست رسیدگی دارم. کد ملی: 1531439901

    حکم سال 1399 مبلغ 73،243،850 ریال و مبلغ 13،080،714ریال به صورت غیر قانونی کم کردن چرا؟
    حکم سال 1400 مبلغ 118،816،288 ریال مبلغ 4،260،261 ریال به صورت غیر قانونی کم کردن چرا؟
    حکم سال1401 مبلغ 167،064،167 ریال مبلغ 5،879،161 ریال به صورت غیرفانونی کم کردن چرا؟
    حکم سال 1402 مبلغ 212،773،761 ریال مبلغ 2،365،784 ریال به صورت غیر قانونی کم کردن چرا؟
    درخواست رسیدگی دارم.
    کد ملی: 1531439901

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد