رونمایی از اولین پلتفرم متاورس ایرانی

همایش «کاربرد متاورس در ارتباطات» همراه با رونمایی از اولین پلتفرم متاورس ایرانی، ۴ مردادماه برگزار می‌شود.

رونمایی از اولین پلتفرم متاورس ایرانی
صفحه اقتصاد -

 همایش کاربرد متاورس در ارتباطات به همت انجمن روابط عمومی ایران و موسسه تکنولوژیک کام و با همکاری اداره کل روابط عمومی جهاد دانشگاهی تدارک یافته است.

«علی‌اکبر جلالی» استاد دانشگاه علم و صنعت ایران و رئیس کرسی یونسکو در آموزش و یادگیری مجازی، «عطاءالله ابطحی» عضو هیات علمی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، «حمید ضیایی‌پرور» مدرس ارتباطات دانشگاه و «هادی چلویی» از سخنرانان این نشست علمی هستند که به بررسی و تجزیه و تحلیل تأثیرات متاورس در عرصه ارتباطات خواهند پرداخت.

اولین پلتفرم متاورس ایرانی نیز همزمان با این همایش رونمایی می‌شود؛ این پلتفرم، امکان برگزاری هر رویدادی اعم از نمایشگاه، همایش، جشنواره، جلسه، رویداد و فعالیت رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی را داراست.

نمایشگاه متاورسی آلفانوا متعلق به نسل سوم وب بوده و قابلیت ارائه خدمات نمایشگاهی به‌صورت سه‌بُعدی، آواتاری، تعاملی، با قابلیت‌های منحصربه‌فرد ارتباطات که در هیچ‌یک از پلتفرم‌های دیگر نخواهید دید و قابل‌استفاده با تمام سخت‌افزارها ازجمله موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را دارد.

افزون بر این، ارتباطات تجاری، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی غیرقابل‌انکار بین شرکت‌های بین‌المللی و ایجاد، توسعه و ارتقای فعالیت‌های جهانی در دستور کار این پلتفرم قرار دارد و همگان می‌توانند این ارتباط بین‌المللی را با یکدیگر برقرار کنند.

با ظهور متاورس، حوزه‌های مختلف علمی و تخصصی و کسب‌وکارها، به‌شدت از این فناوری، متأثر خواهند شد و عرصه ارتباطات، رسانه و روابط عمومی از حوزه‌هایی است که با آمدن متاورس و گسترش آن، تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

تبلیغات، برندینگ، نمایشگاه، جشنواره، رویدادهای مختلف، فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و بازاریابی، هر کدام نقش مؤثری از متاورس را در خود بروز خواهند داد.

علاقه‌مندان و فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی با آشنا شدن با فناوری متاورس و کاربردهای عملی آن در حوزه تخصصی خود می‌توانند به‌عنوان پیشتازان فناوری در ایران، سازمان، شرکت و مجموعه حرفه‌ای خود را به افکار عمومی، مشتریان و مخاطبان معرفی کنند.

این همایش به‌صورت حضوری و هم‌زمان متاورسی در سراسر دنیا، از ساعت ۸ تا ۱۲ روز پنجشنبه، چهارم مردادماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به نشانی رونمایی از اولین پلتفرم متاورس ایرانیhttps://evnd.co/pan۵D مراجعه کنند و در پایان همایش به شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه ارائه می‌شود.

ه گزارش ایرنا، در ساده‌ترین تعریف، متاورس (Metaverse) دنیای دیجیتال جدیدی است که ممکن است بخش‌های بزرگی از جهان را فرا گیرد. اکنون انسان‌ها در دنیای خود به وسیله گوشی یا سیستم به اینترنت وصل می‌شویم و تمام ارتباط ما با اینترنت از طریق صفحه نمایش گوشی یا مانیتور است. در متاورس اما کاربران محدود به یک صفحه نمایش نیستند بلکه تمام ذهن آن‌ها درگیر زندگی در دنیای جدید است (شاید مثل یک خواب متفاوت). دنیایی که بسیاری از محدودیت‌ها را زیر پا می‌گذارد و ممکن است مفهوم زمان و مکان را برای ما تغییر دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد