کتاب عملکرد رایزنان بازرگانی در دولت سیزدهم منتشر شد

کتاب "عملکرد رایزنان بازرگانی ج.ا ایران در کشورهای هدف" طی دولت سیزدهم تا پایان سال 1402 از سوی سازمان توسعه تجارت ایران منتشر شد. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، معاونت ارتقای کسب‌وکارهای بین‌المللی با همکاری گروه هماهنگی امور رایزنان بازرگانی و مراکز تجاری خارج از کشور، کتاب "عملکرد رایزنان بازرگانی ج.ا ایران در کشورهای هدف" طی دولت سیزدهم را منتشر کرد.

کتاب عملکرد رایزنان بازرگانی در دولت سیزدهم منتشر شد
صفحه اقتصاد -

کتاب "عملکرد رایزنان بازرگانی ج.ا ایران در کشورهای هدف" طی دولت سیزدهم تا پایان سال 1402 از سوی سازمان توسعه تجارت ایران منتشر شد.

 معاونت ارتقای کسب‌وکارهای بین‌المللی با همکاری گروه هماهنگی امور رایزنان بازرگانی و مراکز تجاری خارج از کشور، کتاب "عملکرد رایزنان بازرگانی ج.ا ایران در کشورهای هدف" طی دولت سیزدهم را منتشر کرد.

گفتنی است در ابتدای این کتاب پیام‌های عباس علی‌آبادی وزیر صمت با عنوان " اهمیت حضور رایزنان بازرگانی ج. ا ایران در توسعه تجارت بین‌الملل" و مهدی ضیغمی معاون وزیر صمت و سازمان توسعه تجارت ایران با عنوان " نقش رایزنان بازرگانی ج. ا ایران در توسعه صادرات آمده است.

همچنین در مقدمه این کتاب نوشته شده است: یکی از برنامه‌های مهم و اساسی سازمان توسعه تجارت ایران در راستای گسترش مناسبات تجاری با سایر کشورها و نیل به اهداف توسعه صادرات غیرنفتی، استقرار رایزنان بازرگانی در کشورهای هدف صادراتی بوده است.

سازمان توسعه تجارت ایران، به‌ عنون متولی اصلی تجارت خارجی کشور و رایزنان بازرگانی به‌عنوان نمایندگان این سازمان در سطح بین‌المللی نقشی انکارناپذیر در اجرایی شدن آمایش تجاری را برعهده دارند و بی‌شک هماهنگی و تعامل بین آنها کمک خواهد کرد تا قابلیت استفاده بهینه از همه فرصت‌ها و توان تجاری کشور و به خدمت گرفتن مناسب ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی، دریای و طبیعی در جهت توسعه و بهبود تجارت فراهم شود.

  لازم به ذکر است که در این کتاب عملکرد و شرح وظایف 19 رایزن بازرگانی ج. ا ایران در کشورهای مختلف از جمله عراق، عمان، چین، ارمنستان، آذربایجان، پاکستان، قطر، هند، لبنان، بلاروس، افغانستان، روسیه، کنیا، ترکیه، قزاقستان ... مورد بررسی قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد