سیاهکارزاده در جلسه شورای معاونین سازمان منطقه آزاد انزلی:

مسیر توسعه منطقه آزاد انزلی به سمت پیشرفت و تعالی است

محمد سجاد سیاهکارزاده رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان در جلسه شورای معاونین سازمان متبوع خود، ایام محرم الحرام را تسلیت گفت و با قدردانی از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و تبریک به منتخب ملت؛ اظهار داشت: مشارکت مردم ایران اسلامی در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری؛ بیانگر اهمیت جمهوریت نظام جمهوری اسلامی و نقش محوری مردم حول خیمه ولایت مطلقه فقیه است.

مسیر توسعه منطقه آزاد انزلی به سمت پیشرفت و تعالی است
صفحه اقتصاد -

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با قدردانی از تلاش های بخش های مختلف این سازمان به ویژه معاونت های عمرانی و بندری در مسیر تکمیل و بهره برداری سریع تر از طرح ملی اتصال ریل سراسری به مجتمع بندری کاسپین؛ اضافه کرد: یکی از اقدامات بسیار خوب پس از افتتاح این زیرساخت مهم ترانزیتی؛ آغاز به کار فعالیت های حمل و نقل ترکیبی بود که در قالب نخستین محموله ترانزیتی و صادراتی نمود پیدا کرد.

سیاهکارزاده با اشاره به زیرساخت های موجود و در حال توسعه و برنامه های متنوع صورت گرفته از سوی سازمان متبوع خود در حوزه های مختلف دیپلماسی عمومی ترانزیت بین المللی؛ تصریح کرد: مسیر توسعه منطقه آزاد انزلی و مجتمع بندری کاسپین به سمت پیشرفت و تعالی است.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی خواستار تمرکز معاونین و مدیران سازمان متبوع خود بر امور جاری و پیگیری برنامه های کاری شد و گفت: به دور از هرگونه حاشیه به فعالیت های خود ادامه دهید و فارغ از مسائل سیاسی به عملکرد اجرایی و اقتصادی جهت تحقق حداکثری سیاست های راهبردی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری؛ گام بردارید.

گفتنی است در این جلسه معاونین و مدیران سازمان، گزارشی از اقدامات و برنامه های جاری ارائه نموده و سیاهکارزاده دستورات لازم جهت تسریع و تسهیل امور صادر کرد.

a6a62ac4-68aa-439d-a442-e607b615514c_20240710_091209

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد