ستاد عتبات و عالیات منطقه آزاد انزلی به ریاست مدیرعامل سازمان شروع به کار کرد

در راستای اجرای ماده ۲۷ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد و ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه؛ ستاد عتبات و عالیات منطقه آزاد انزلی با ریاست رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان شروع به کار کرد.

ستاد عتبات و عالیات منطقه آزاد انزلی به ریاست مدیرعامل سازمان شروع به کار کرد
صفحه اقتصاد -

در این نشست که مجید دوهندو رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گیلان، محمد سجاد سیاهکارزاده، مدیرعامل؛ معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی حضور داشتند؛ نخستین جلسه ستاد عتبات و عالیات منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

رییس ستاد عتبات و عالیات منطقه آزاد انزلی در این نشست با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت در برپایی باشکوه مراسم های عزادای و تعزیت قیام عاشورا؛ همراهی در مسیر تسهیل و توسعه امور و خدمات رسانی به خدمتگذاران اباعبدالله الحسین (ع) را امری پر برکت برشمرد و اظهار داشت: اقامه عزای حسینی و اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) یکی از مهمترین نمادها و آوردگاه های حماسی، همکاری و هم افزایی میان آزادگان جهان است که در این مسیر تمام مشارکت کنندگان با مهمترین ویژگی قیام عاشورا که همان ظلم ستیزی، مقاومت و صبر بر اجرای دین نبوی است، آشنا می شوند.

وی استکبار ستیزی، استقلال خواهی و تمرین کارگروهی جهادی را از دیگر نتایج حضور و مشارکت در مراسم عاشورا و اربعین حسینی عنوان کرد و از همه معاونین و مدیران سازمان، همکاری و هم افزایی بیش از پیش با بخش خصوصی منطقه جهت کمک به ستاد عتبات و عالیات استان در قالب برپایی موکب های خدمت در این دوره های زمانی را خواستار شد.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گیلان در این نشست با قدردانی از همکاری های سازمان منطقه آزاد انزلی طی سنوات گذشته، تشکیل ستاد در این منطقه را امری مبارک ارزیابی کرد و گفت: ارتقای سطح حضور و همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی به عنوان مهمترین بنگاه اقتصادی استان گیلان در این امر دینی بیانگر نگاه جهادی و ارزشی مجموعه می باشد که قابل تقدیر است.

بنابراین گزارش ستاد عتبات و عالیات منطقه آزاد انزلی با هدف تقویت بنیان های مردمی برنامه های محرم و عاشورا و برنامه ریزی برای اربعین حسینی با دستور رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان، در نخستین منطقه آزاد شمال کشور تشکیل شده است .

گفتنی است در پایان اعضای ستاد احکام خود را دریافت نمودند.


 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد