ورزشگاه تختی شهر قشم با ۶۷ میلیارد ریال اعتبار تجهیز شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از هزینه 67 میلیارد ریالی در زمینه تجهیز و نورپردازی استاندارد ورزشگاه تختی شهر قشم خبر داد.

 ورزشگاه تختی شهر قشم با 67 میلیارد ریال اعتبار تجهیز شد
صفحه اقتصاد -

 ادریس راموز با بیان این مطلب، اظهار داشت: کل هزینه‌های این پروژه شامل نصب ۸۰ نورافکن ۸۰۰ واتی، اصلاح زیرساخت‌های بتنی و دکل‌های مربوط به نورافکن‌ها از سوی سازمان منطقه آزاد قشم تامین و توسط شرکت آب، برق و تاسیسات این سازمان اجرا شد.

وی ادامه داد: با اقدامات انجام شده نور استاندارد پس از ۲۰ سال فضای ورزشگاه تختی شهر قشم را در آستانه عید سعید غدیر خُم روشن کرد.

به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، با توجه به درخواست دوستداران ورزش‌ مبنی بر توسعه ورزش‌های عمومی در جزیره، مدیرعامل سازمان‌منطقه آزاد قشم دستور رفع مشکلات ورزشگاه تختی شهر قشم را صادر کردند که براساس آن اقدامات مورد نیاز انجام شد.

وی یادآوررشد: آماده سازی استاندارد زمین ورزشگاه تختی شهر قشم موقعیت مناسبی برای برگزاری مسابقات فوتبال در زمین چمن مصنوعی را فراهم کرده و امیدواریم شاهد ارتقای سطح این ورزش پرطرفدار در شهر قشم باشیم.

شایان ذکر است؛ با توجه به شرایط گرمای هوای جزیره قشم، استفاده از زمین ورزشگاه تختی این شهر تنها در ساعات بعداز ظهر و غروب به بعد امکانپذیر می‌باشد و طی چندین سال گذشته به دلیل خرابی نورافکن‌های این ورزشگاه، اهالی فوتبال این شهر پیوسته از بی توجهی مسئولان گلایه‌مند بودند تا اینکه با دستور عادل پیغامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و با هزینه ۶۷ میلیارد ریالی، مشکل این ورزشگاه حل شد و زمین ورزشگاه تختی در بهترین شرایط برای برگزاری مسابقات و تمرین قرار گرفته است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد