تقاضای یک فعال سیاسی از حضرات آیات اعرافی و اراکی

در عرصه‌ رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌روی شرکت نمایید

محمدامین امین زاده فعال سیاسی و رسانه ای از حضرات آیات اعرافی و اراکی خواست تا در عرصه‌ رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌روی شرکت نمایید.

در عرصه‌ رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌روی شرکت نمایید
صفحه اقتصاد -

حضرت آیت الله علیرضا اعرافی

حضرت آیت الله محسن اراکی

سلام علیکم

نیک می دانید که دنیا در شرایط حساسی قرار گرفته و به تبع آن، منطقه نیز دستخوش تغییرات گسترده و متعددی قرار گرفته است. جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان یک قدرت تاثیرگذار نیز در شرایط خاصی است. با عنایت به چنین شرایط مهمی، بنده به عنوان یک فعال سیاسی و رسانه ­ای و با نگاه راهبردی  به تغییر و تحولات سریع داخلی و بین المللی و با اتکاء به اصول و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با تحلیل کلان از مهم‌ترین چالش ها و ظرفیت های موجود، با شناخت و آگاهی از شخصیت متعالی حضرات و نیز درک منافع و مطالبات مشترک همه مردم ایران زمین و جهان اسلام، از شما با اطمینان خاطر قلبی و ملی دعوت می کنم که در عرصه‌ رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌روی شرکت نمایید.

  قطع به یقین، حضور شخصیت های دینی، دلسوز، فرهیخته و انقلابی در این عرصه، امید آفرین، اجماعی، اقناعی و  وحدت بخش همه گروه های اجتماعی به عنوان یدی واحده خواهد بود و در سطح بین المللی نیز با وحدت جهان اسلام، برادری و برابری و امت واحده مبتنی بر اصول اسلامی و ارزشهای دینی، منویات پیامبر گرامی اسلام و همچنین رهنمودهای ائمه اطهار و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی ایران به سمت تمدن نوین اسلامی، حرکت خواهد کرد. بی شک، چنین شرایطی باعث حضور آگاهانه، حماسی و پرشورِ سرنوشت سازِ دیگری برای کشور در شرایط حساس داخلی و بین المللی خواهد بود که اقتدار بزرگ دیگری برای ایران و ایرانی رقم خواهد زد که می تواند نتایج قدرتمند و تحول امیدوارانه ایجاد کند.

  جمهوری اسلامی ایران با قطعیت به راه خود ادامه خواهد داد و ما به عنوان فرزندان یک ملت قهرمان با صدای خود، سخنان خود، دعاهایمان، کمک هایمان و تمام امکاناتی که در اختیار داریم، به حمایت شرافتمندانه و خالصانه از جمهوری اسلامی ایران و موضع مصممِ خادمانی شریف مثل شماها در عرصه مردم سالاری دینی ادامه خواهیم داد. 

محمدامین امین زاده

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد