اتکایی ایران معین "زنگ بیمه" را نواخت

همزمان با گرامیداشت هفته بیمه، به همت بیمه اتکایی ایران‌معین «زنگ بیمه» در مدرسه پسرانه فرزندان برتر تهران به صدا درآمد.

اتکایی ایران معین "زنگ بیمه" را نواخت
صفحه اقتصاد -

در این مراسم که عضو هیئت مدیره و سرپرست شرکت اتکایی ایران‌معین و جمعی از مدیران حضور داشتند، به گسترش فرهنگ بیمه در بین گروه سنی کودک و نوجوان کشور تاکید و طرح هایی نیز جهت آموزش مفاهیم بیمه به مسئولان مدرسه ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه اتکایی ایران معین، عضو هئیت مدیره و سرپرست بیمه اتکایی ایران معین با تاکید بر اهمیت ارتقای فرهنگ بیمه‌ای گفت: یکی از اصلی ترین عوامل عدم توسعه صنعت بیمه در کشور، کافی نبودن آگاهی مردم نسبت به خدمات بیمه است. با توجه به اینکه خدمات این قسم از مثلث مالی عینی نیست لذا آشناسازی مردم نیازمند تبلیغات گسترده و بستر سازی فرهنگی است.

اعظم هنردوست با اشاره به اینکه بهترین و مفیدترین آموزش می‌تواند از طریق مدارس آن‌هم در سنین پایین صورت پذیرد، افزود: به طور مثال اگر ضرورت بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری مانند پس انداز بانکی در بین خانواده دانش آموزان نهادینه شود، بی شک نیازهای بیمه‌ای آینده نوجوانان تأمین و ضریب نفوذ بیمه نیز افزایش می‌یابد.

گفتنی است، در این برنامه به رسم یاد بود کتاب با موضوع بیمه و لوازم التحریر میان دانش آموزان توزیع شد.

«زنگ بیمه» رویدادی است که با هدف فرهنگ‌سازی بیمه در جامعه و انجام رسالت اجتماعی شرکت های بیمه‌گر هرساله در آذرماه اجرا می‌شود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

آخرین اخبار