سرپرست مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو اعلام کرد:

برنامه ارتقای هم افزایی ایمیدرو با شرکت ها در بخش آموزش، پژوهش و فناوری

سرپرست مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو اعلام کرد: این سازمان به دنبال ارتقای هم افزایی با شرکت های تابعه و وابسته در بخش آموزش، پژوهش و فناوری است.

برنامه ارتقای هم افزایی ایمیدرو با شرکت ها در بخش آموزش، پژوهش و فناوری
صفحه اقتصاد -

فرهاد فرشاد با بیان این مطلب گفت: ایمیدرو طی 6 ماهه نخست 1402، رقمی به ارزش 81 میلیارد ریال برای بخش آموزش، پژوهش و توسعه فناوری هزینه کرد.

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، وی ادامه داد: هزینه های صورت گرفته برای برگزاری دوره های آموزشی منابع انسانی ستاد ایمیدرو و واحدهای تابعه در حوزه های مختلف، اجرای طرح های پژوهشی، حمایت از برگزاری همایش، تجهیز کتابخانه و مرکز اسناد فنی ایمیدرو، چاپ کتاب و مقاله و غیره بوده است.

سرپرست مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو خاطرنشان کرد: 2 نشست هم اندیشی و هم افزایی پژوهش ایمیدرو و بنگاه های منتخب در خرداد و شهریور به ترتیب به میزبانی مجتمع سنگ آهن سنگان و شرکت سنگ آهن گهرزمین برگزار شد.

وی افزود: در این نشست ها، بخشی از نتایج طرح های پژوهشی انجام شده توسط ایمیدرو و شرکت های تابعه ارائه شد. جلسه آتی نیز در اواخر آبان برگزار خواهد شد.

برگزاری 3819 ساعت دوره آموزشی

فرشاد با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی این سازمان طی 6 ماهه نخست 1402 تصریح کرد: طی این مدت، 3819 ساعت دوره آموزشی برای 7829 فراگیر در حوزه بهره وری، پژوهش و توسعه فناوری، مدیریت عملکرد، ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی، بودجه، اکتشاف، فنی مهندسی، معدن و صنایع معدنی، کارآفرینی و غیره برگزار شد.

وی ادامه داد: در بخش کتابخانه و مرکز اسناد فنی ایمیدرو نیز، به روزرسانی آرشیو الکترونیکی، به اشتراک گذاری لیست طرح های پژوهشی از سال 95 تا 1401 در پورتال آموزش، پژوهش و فناوری با هدف تسهیل دسترسی به دستاوردهای علمی و تخصصی مرتبط، تهیه لیست نیازمندی های این سازمان برای خرید کتاب های فارسی و لاتین تخصصی روز به صورت الکترونیکی و غیره انجام شد.

موافقتنامه طرح آموزش معادن بخش خصوصی برای سال 1402 با شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران نیز از جمله پروژه های آموزشی این مدیریت محسوب می شود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد