رئیس کل بیمه مرکزی در همایش سالانه مدیران شرکت بیمه کوثر:
حمایت و تکریم شبکه فروش و کارکنان صنعت بیمه باید در دستور کار شرکت های بیمه قرار گیرد
خانواده بزرگ صنعت بیمه متشکل از کارکنان و شبکه فروش، نقش پررنگی در افزایش ضریب نفوذ بیمه دارند که با حمایت از آنها و تکریم خانواده هایشان می توان شرایط حضور موثرتر آنها را فراهم کرد.
دکتر علی استادهاشمی که در همایش مدیران شرکت بیمه کوثر در مشهد مقدس سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: حفظ پایداری شبکه فروش و شعبات صنعت بیمه در سراسر کشور به مراقبت دائمی و به روز رسانی مباحث آموزشی نیاز دارد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، رئیس کل بیمه مرکزی از نهادینه سازی بنیان های آموزشی و پژوهشی در صنعت بیمه به عنوان یک ضرورت ویژه یاد کرد و اظهار داشت: تربیت نیروی انسانی متخصص و آموزش مداوم آنها و توجه به موضوع جانشین پروری در صنعت بیمه باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
دکتر استادهاشمی از منابع انسانی شرکت های بیمه خواست برای ایجاد نشاط سازمانی برنامه ریزی کنند و گفت: تکریم خانواده های کارکنان و شبکه فروش صنعت بیمه باید در دستور کار قرار گیرد چرا که صنعت بیمه در وهله اول باید فضای حمایتی را برای کارکنان و خانواده آنها ایجاد کند.
رئیس کل بیمه مرکزی ضمن تقدیر از برگزاری این همایش به صورت خانوادگی از سوی بیمه کوثر گفت: هزینه برای منابع انسانی نوعی سرمایه گذاری است و همواره سازمان ها در راستای پیشبرد اهداف خود باید برای نشاط و سلامت روحی و روانی کارکنان خود پیش قدم باشند.
دکتر استادهاشمی، شرکت بیمه کوثر را مجموعه ای اخلاق محور دانست و بر استمرار اجرای قوانین و مقررات با رویکرد اخلاقی و انسانی تاکید کرد.
گفتنی است همایش سالانه مدیران شرکت بیمه کوثر، امسال در راستای تکریم خانواده کارکنان به صورت خانوادگی در مشهد مقدس با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و تنی چند از مسئولان ارشد صنعت بیمه برگزار شد.
نظر شما