بازیگران مجرد سریال زخم کاری + بیوگرافی

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان با حضور چهره های مشهور کشورمان به تازگی پخش آن از شبکه نمایش خانگی در روزهای جمعه آغاز شده و بازیگران جوان و جذابی که تا کنون ازدواج نکرده اند در این سریال حضور دارند.

بازیگران مجرد سریال زخم کاری + بیوگرافی
صفحه اقتصاد -

زخم کاری سریالی پرطرفدار بود که در ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ از سرویس فیلیمو شروع به پخش شد و در ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ پس از ۱۵ قسمت به پایان رسید. این سریال موفق شد نظرات مثبتی از اکثر منتقدان دریافت کند و با میانگین ۲۰ میلیون بازدید تبدیل به پرتماشاگرترین سریال شبکه نمایش خانگی شد.

زخم کاری: بازگشت دنباله فصل اول، به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان ساخته شده است. نویسندگان این اثر میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز، علی بحرینی و خود آقای مهدویان هستند.

فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به صورت گروهی و با سرپرستی محمدحسین مهدویان نوشته شده است و محمدرضا تخت کشیان، تهیه‌ کننده این اثر نمایشی است.

در شرح قصه این فصل از زخم کاری آمده است‌ که: «در نبود مالک، حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌ رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!»

«جواد عزتی، رعنا آزادی‌ ور، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک، سید جواد هاشمی، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی تبار و مه‌لقا باقری» از جمله بازیگران «بازگشت»ِ زخم کاری هستند.

داستان بازگشت مالک

قصه «بازیگران زخم کاری ۲ بازگشت» در فصل اول به سرانجام رسید و تکلیف همه کاراکترها روشن شد. علاوه بر این، در قسمت پایانی دیدیم که «مالک» به دست «منصوره» کشته شد. نمای پایانی سریال،جان دادن «مالک» و جسد بی‌جان او روی شن‌های ساحل بود.

حالا زنده بودن این شخصیت و بازگشت او، چندان قابل باور و منطقی نیست. هنوز جزئیات قصه فصل دوم مشخص نیست، اما با توجه به واژه «بازگشت» در نام سریال و همچنین پست محمدحسین مهدویان، احتمالا قصه فصل دوم در ادامه فصل یک روایت خواهد شد و شاهد بازگشت «مالک» برای گرفتن انتقام خود و خانواده‌اش از بازماندگان خانواده «ریزآبادی» خواهیم بود.

در قسمت آخر، «مالک» به پسرش «میثم» گفت پایان ماجرای او و ریزآبادی‌ها، یا صلح است یا انتقام و در واقع قصه با هر دو اتفاق به پایان رسید. «مالک» اموالش را به «ناصر» سپرد و «منصوره» از عشق قدیمی‌اش «مالک» انتقام گرفت.

از آن جایی که داستان در فصل یک به پایان رسید، تولید فصل دوم اقدام پرریسکی است. اگر سریال بتواند مانند فصل اول مورد توجه قرار بگیرد، موفقیت تازه‌ای برای مهدویان و گروهش رقم می‌خورد و اگر فصل جدید با استقبال مواجه نشود، خاطره خوب فصل یک نیز لطمه مهمی می‌خورد.

آشنایی با بازیگران مجرد سریال زخم کاری

مرتضی امینی‌ تبار در نقش میثم فرزند ارشد مالک که در فصل اول گرفتاری‌های زیادی را پشت سر گذاشت و پس از مرگ مائده که عاشقانه او را دوست داشت درگیر زندان در دوبی شد حالا و با پایان یافتن فصل یک او یکی از اصلی‌ترین مهره‌ های فصل دو به شمار می‌رود که میراث‌دار ثروت بی‌شمار مالک است و مالک با وجود حضورش در فصل دو روی پسرش حساب ویژه‌ ای می‌ کند.

مرتضی+امینی+تبار

الهه حصاری در نقش کیمیا در فصل اول نشان داد یکی از زنان تاثیرگذار در زندگی مالک و ریز‌آبادی‌ ها است. او پس از آنکه سعی کرد به مالک نزدیک شود و به واسطه رابطه عاطفی که برقرار کرده است مالک را سرکیسه کند، با سمیرا آشنا شد و سمیرا او را از ادامه این رابطه بر حذر داشت. حالا در فصل جدید کیمیا نیز حضور دارد و باید منتظر باشیم ببینیم باز چه نقشه‌ای برای ثروت‌ اندوزی از خاندان ریزآبادی دارد؟

الهه حصاری

سارا حاتمی در نقش مائده دختر ناصر بود که عشق و علاقه‌اش به میثم باعث شد در قسمت‌های پایانی سریال تصمیم به خودکشی بگیرد. مائده در تمامی اتفاق‌هایی که بر سر خانواده‌اش افتاد ناظر بود و در ماجرای حمله مالک و به قتل رساندن خدمت‌کار خانه در صحنه حضور داشت و برای همین قبل از آنکه خودکشی کند دچار بیماری روانی شده بود.

sara-hatami-102

نگار نیکدل در نقش شیدا بازیگر سینما و تئاتر است که در سی و یکم تیر ماه سال ۱۳۷۶ (۳۱ / ۰۴/ ۱۳۷۶) در تهران به دنیا آمده است. این بازیگر تمامی مقاطع تحصیلی خود را در تهران گذرانده است و جزوه بازیگران جدید این سریال می باشد.

نگار نیکدل

سهیل قنادان بازیگر و کارگردان ایرانی است. او دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد سی و پنجمین جشنواره بین‌ المللی فیلم کوتاه تهران را برای بازی در فیلم «برادر» دریافت کرد. از فعالیت‌ های سینمایی او می‌ توان به فیلم «تگزاس ۲» اشاره کرد.

bazigran-mogrd-serial-zakhmkari-5

سهند جاهدی در نقش شهریار (زادهٔ ۴ شهریور ۱۳۷۵ در شهر ری) بازیگر سینما و تئاتر و همچنین کمک‌مجری برنامهٔ کودکان و نوجوانان است. از نقش‌ های تلویزیونی قابل توجّه وی، می‌ توان به نقش او در سریال تلویزیونی «مدرسهٔ ما»، که به کارگردانی «داریوش یاری» و همکاری پوران درخشنده ساخته‌ شده‌ است، اشاره کرد.

سهند+جاهدی

وی نیز در سریال سرزمین کهن به کارگردانی کمال تبریزی و فیلم سینمایی رؤیای سینما به کارگردانی علی شاه حاتمی بازی کرده است و از بازیگران مجرد سریال زخم کاری می باشد.

الناز+ملک

الناز ملک متولد ۱۹ آذر سال ۱۳۷۴ است، او فعالیت هنری خود را با حضور در کلاس‌های آموزش بازیگری استاد امیر دژکام آغاز کرده و با هنرنمایی در دو فیلم کوتاه به نام‌های کافه فراموشی و چاه سرخ توانست وارد عرصه بازیگری تئاتر شود که نتیجه آن نقش آفرینی در دو تئاتر به نام‌های مکبث و ایوب‌خان بود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد