لحظه به لحظه در هانگژو؛ سورپرایز نقره ای ژیمناستیک برای کاروان ایران

روز‌ ششم بازی‌های آسیایی هانگژو ملی‌پوش ژیمناستیک ایران یک مدال تاریخی کسب کرد.

لحظه به لحظه در هانگژو؛ سورپرایز نقره ای ژیمناستیک  برای کاروان ایران
صفحه اقتصاد -

سه طلا، ٩ نقره و ١٠ برنز حاصل تلاش ورزشکاران ایرانى در پنج روز نخست بازى‌هاى آسیایى هانگژو بوده که سه طلاى آن سهم والیبال و ووشو بوده است. 
اما روز ششم این بازى‌ها براى کاروان ایران نسبتاً خلوت خواهد بود؛ روزى که تصور می شد بدون مدال براى ورزشکاران کشورمان دنبال خواهد شد؛ اما مهدی الفتی در ژیمناستیک و‌ در‌ رشته خرک حلقه همه را سورپرایز کرد و به یک مدال نقره تاریخی رسید. 
امروز در رشته‌هایى همچون تیراندازى، شطرنج، هندبال، ژیمناستیک، بوکس، دوومیدانی و تنیس روی میز نماینده خواهیم داشت که در این میان شاید جذاب‌ترین رقابت برای ایرانی‌ها، دوی صد‌ متر‌ در‌ مرحله مقدماتی خواهد بود‌‌. 

درادامه با اخبار لحظه به لحظه از هانگژو همراه ما باشید:

۶:۲۰:در پایان دور مقدماتی تپانچه ۱۰ متر زنان هانیه رستمیان،  گلنوش سبقت‌الهی و  مینا قربانی با امتیاز ۵۷۳، ۵۷۱ ،۵۷۰ به ترتیب در رده‌های پانزدهم، بیستم و بیست‌وسوم ایستادند.

۶:۲۷: در بخش تیمی نیز تیم ایران با ترکیب هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌الهی و مینا قربانی ۱۷۱۴ امتیاز در بین ۱۴ تیم در جایگاه پنجم ایستاد.

 

1932475

۶:۳۶: نمایندگان کشورمان در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت نیزدر خط آتش ایستادند. در پایان دور مقدماتی تفنگ پنجاه متر سه وضعیت پوریا نوروزیان با امتیاز ۵۸۴ در رده هشتم ایستاد و راهی فینال شد. 

۶:۴۹: مهیار صداقت و امیرمحمد نکونام با امتیاز ۵۸۲ و ۵۷۶ به ترتیب در رده‌های دوازدهم و بیستم ایستادند.

1932476

 ۶:۵۷: در بخش تیمی نیز تیم ایران با ترکیب پوریانوروزیان،مهیار صداقت و امیرمحمد نکونام با امتیاز ۱۷۴۲ در جایگاه پنجم قرار گرفت.

٩:٥٤: آغاز فینال مسابقات تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت مردان با حضور پوریا نوروزیان در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی در هانگژوی چین.

 

1932511

۱۰:۲۳: نوروزیان در پایان فینال در بین هشت نفر، در رده هشتم ایستاد!

تنیس روى میز

٨:١٠: تیم ملی تنیس روی میز دوبل ژاپن با پیروزی ۳ بر صفر مقابل کره‌جنوبی به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد و حالا منتظر برنده دیدار ایران و چین تایپه است. مسیر نوشاد و نیما عالمیان برای تاریخ‌سازی در بخش دوبل، دشوار است.

۸:۴۶ نتیجه تنیس روى میز ایران و چین تایپه تا پایان ست سوم:

*ست اول 

ایران ۷ - چین تایپه ۱۱ 

ست دوم 

ایران ۸- چین تایپه ۱۱

*ست سوم

ایران ۱۱ - چین تایپه ۶ 

۹:۳۴: نیما و نوشاد عالمیان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های تنیس روی میز دوبل مردان، در یک دیدار جذاب، نزدیک و نفس گیر با یک‌ کامبک رویایی بازی ۲ بر صفر باخته را مقابل هوانگ/ لیائو از چین تایپه با نتیجه ۳ بر ۲ بردند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

1932498

۹:۳۶: نتیجه دیدار ایران و چین تایپه

دست اول 

ایران ۷ - چین تایپه ۱۱ 

دست سوم

ایران ۱۱ - چین تایپه ۶

دست چهارم 

ایران ۱۱ - چین تایپه ۹

دست پنجم

ایران ۱۱ - چین تایپه ۴

۹:۳۹: تیم دو نفره ایران که پیش از این با نتیجه ۳ بر صفر مقابل تایلند به پیروزی رسیده بود، حالا برای صعود به نیمه نهایی باید به مصاف تیم ژاپن برود.

برود.

1932499


* هندبال

٨:١٣:تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو به‌مصاف کویت رفت که در نیمه نخست دو تیم به تساوی ١٠-١٠ رضایت دادند.

1932477

٨:١٥: یونس آثاری، محمدمهدی بهنام‌نیا، افشین صادقی، میلاد قلندری، مجتبی حیدرپور، حسین جهانی، یاسین کبیریان‌جو، محمدرضا کاظمی، علی کوهزاد، شهاب صادق‌زاده، محمدرضا اورعی، علی رحیمی کازرونی، مهران رهنما،محمد سیاوشی، کیارش طاهری و رضا یادگاری ترکیب تیم ملی هندبال در بازی‌های آسیایی را تشکیل می‌دهند.

٩:١١: تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی مقابل کویت با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ شکست خورد. 

۹:۱۸: شاگردان وویوویچ در دومین بازی این مرحله شنبه ۸ مهرماه از ساعت ۹:۳۰ باید مقابل بحرین قدرتمند صف‌آرایی کنند.


*ژیمناستیک

۱۰:۱۱: مهدی الفتی در فینال پرش خرک ژیمناستیک هنری کار خود را آغاز کرد.

1932518

1932519

۱۰:۳۶:فوری؛ نقره ارزشمند مهدی الفتی برای ایران

۱۰:۳۹: مسابقات ژیمناستیک هنری بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲، با حضور مهدی الفتی، نماینده کشورمان، از ساعت ۱۰:۳۰ به وقت هانگژو در سالن هانگ لانگ برگزار شد که در پایان بخش پرش خرک ورزشکار ایرانی با امتیاز ۱۴.۷۸۳ در جایگاه دوم قرار گرفت و مدال نقره باارزشی را برای کاروان کشورمان کسب کرد.

1932534

۱۰:۴۱: این مدال نخستین مدال تاریخ ژیمناستیک در بازی‌های آسیایی به حساب می‌آید.

شطرنج

۱۰:۲۵: طبق جدول اعلامی از سوی کمیته برگزاری رقابت‌های شطرنج تیم ملی ایران با ترکیب پرهام مقصودلو، پویا ایدنی، بردیا دانشور و امیررضا پورآقابالا به مصاف شطرنج‌بازان بنگلادشی خواهد رفت.

1932531

 

 

پیشنهاد سردبیر

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد