یک خبر مهم از وزیر آموزش و پرورش برای دانش آموزان و معلمان

در این خبر به توضیحاتی درباره یک خبر مهم از وزیر آموزش و پرورش برای دانش آموزان و معلمان پرداخته شده است.

یک خبر مهم از وزیر آموزش و پرورش برای دانش آموزان و معلمان
صفحه اقتصاد -

وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی آینده اولویت مهم وزارت آموزش و پرورش تلاش برای تامین نیروی انسانی و اینکه کلاسی بدون معلم نماند، خواهد بود؛ از همین روی برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا ‌تقویت و توسعه دانشگاه فرهنگیان در اولویت باشد.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش با هدف دیدار با مسئولان استانی، منتخبان مدیران مدارس و معلمان و منتخبان دانش‌آموزان، حضور در شورای آموزش و پرورش استان و افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های آموزشی به سیستان و بلوچستان سفر کرد‌.

سیستان و بلوچستان در شاخص‌های مختلف به طور ویژه مورد توجه ‌است

 صحرایی در حاشیه افتتاح هنرستان شبانه روزی کشاورزی 12 کلاسه شهرستان زابل اظهار داشت: از آغاز دولت سیزدهم در حوزه ساخت و ساز فضاهای آموزشی، 28 هزار کلاس درس با اعتباری بالغ بر 35 هزار میلیارد تومان در سراسر کشور احداث شد و امروز شاهد شتاب مدرسه سازی در جای جای ایران اسلامی به ویژه در استان سیستان و بلوچستان هستیم.

وی افزود: سیستان و بلوچستان در شاخص‌های مختلف حوزه تعلیم و تربیت مورد توجه مسئولان ستادی است؛ به طوری که در تخصیص ردیف‌ها و اعتبارات مختلف جایگاه ویژه ای دارد.

صحرایی بیان کرد: ساخت بیش از 850 کلاس درس در نیمه اول سال جاری در این استان نویدبخش افقی رو به آینده و پیشرفت خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از این مصاحبه خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی آینده اولویت مهم وزارت آموزش و پرورش تلاش برای تامین نیروی انسانی و اینکه کلاسی بدون معلم نماند، خواهد بود؛ از همین روی برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا موضوع تقویت و توسعه دانشگاه فرهنگیان در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان و افزایش ظرفیت آن در سال‌های آینده محقق گردد.

افتتاح  مجتمع شبانه روزی ۱۲  کلاسه شهرستان نیمروز

‌در ادامه سفر وزیر آموزش و پرورش به سیستان، مجتمع شبانه روزی 12 کلاسه شهرستان نیمروز افتتاح شد. این مجتمع شبانه روزی با زیربنای 3700 متر مربع و اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی احداث گردیده است.

افتتاح  استخر شنای اقبال لاهوری با حضور وزیر آموزش و پرورش 

رضامراد صحرایی در سفر به شهرستان زهک، استخر شنای اقبال لاهوری را افتتاح کرد. این پروژه با زیربنای 2200 مترمربع از محل اعتبارات دولتی و با اعتباری قریب به 220 میلیارد ریال ساخته و در اختیار دانش‌آموزان شهرستان زهک قرار گرفت.

حضور وزیر آموزش و پرورش در گلزار شهدای زاهدان

وزیر آموزش و پرورش در اولین برنامه از سفر خود به استان سیستان و بلوچستان، با حضور در گلزار شهدای زاهدان، با آرمان های والای شهدا تجدید میثاق کرد.

وزیر آموزش و پرورش در این آیین، شهدا را مظهر بارز ولایت‌مداری، سرسپردگی و مطیع امام و رهبر خویش دانست و اظهار داشت: آنچه امروز بیش از پیش احساس نیاز می شود؛ ضرورت ترویج و توسعه فرهنگ، بینش و بصیرت انقلابی و روحیه بلند جهادی در بین نسل امروزی است که بتوانند بهتر و بیشتر با اهداف و نقش الگویی شهدا و ایثارگران و رشادت‌های آنان آشنا شوند.

وی افزود: رسالت سنگین و خطیر دستگاه تعلیم و تربیت در زنده نگه داشتن این امر مهم و استمرار جریان سازی آن می طلبد تا همگان در این مسیر به نحو شایسته و مطلوبی طی طریق کنیم.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد