استقبال کم نظیر از غرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی سلیمانیه عراق

مدیر توسعه صنایع دستی و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از استقبال کم نظیر فعالان گردشگری، تجار و دیگر بازدیدکنندگان، از غرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی سلیمانیه عراق خبر داد.

استقبال کم نظیر از غرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی سلیمانیه عراق
صفحه اقتصاد -

سید محمد سیدی که به نمایندگی از سازمان منطقه آزاد اروند در این نمایشگاه حضور پیدا کرده ضمن اعلام خرسندی از استقبال کم نظیر بازدیدگنندگان از غرفه اروند، اظهار داشت: در این نمایشگاه توانستیم چندین تفاهمنامه در راستای جذب گردشگر با شرکت های خصوصی منعقد کنیم.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، وی با اشاره به حضور در دو پنل تخصصی ارائه و معرفی بسته های سرمایه گذاری حوزه گردشگری مناطق آزاد در این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: قطعا به زودی و پس از پایان نمایشگاه تلاش خواهیم کرد تا این تفاهمنامه ها هرچه سریع تر به مرحله اجرا برسد و شاهد توسعه در حوزه گردشگری منطقه آزاد اروند باشیم.

این نمایشگاه از ۲۶ تا ۲۹ مردادماه، با حضور کشورهای مختلف برگزار می‌شود و دبیرخانه شورایعالی و سازمان‌های مناطق آزاد ایران هم در این رویداد حضور فعال دارند.

پاویون اختصاصی مناطق آزاد ایران در این نمایشگاه باحضور مناطق آزاد هفتگانه فعال (ماکو،‌ ارس،‌ اروند،‌ قشم،‌ انزلی،‌ کیش و چابهار) با معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این مناطق، پذیرای گردشگران و سرمایه‌گذاران است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان