وضعیت آب و هوا قصرشیرین فردا چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ گرم می شود یا خنک؟

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا قصرشیرین فردا چهارشنبه 25 مرداد ماه 1402 پرداخته شده است. 

وضعیت آب و هوا قصرشیرین فردا چهارشنبه 25 مرداد ماه 1402 گرم می شود یا خنک؟
صفحه اقتصاد -

رییس اداره هواشناسی قصرشیرین گفت: بیشینه سرعت وزش باد در این شهرستان مرزی امروز سه‌شنبه به ۲۰ متر بر ثانیه معادل ۷۲ کیلومتر بر ساعت رسید.

«امیرپرویز نجفی» افزود: دمای فعلی هوای شهرستان مرزی قصرشیرین ۴۰درجه سانتیگراد بالای صفر و رطوبت نسبی موجود در هوا هشت درصد است که در گرمترین ساعت امروز دمای قصرشیرین به ۴۸ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

وی اضافه کرد: وزش باد تا اواخر وقت امروز سه شنبه و اوایل وقت فردا چهارشنبه در جو منطقه حاکم خواهد بود و از امروز دما با نسبت به چند روز گذشته یکی ۲ درجه خنک تر می شود.

او گفت: از ابتدای امسال تاکنون قصرشیرین ۳۰ روز درگیر غبار بوده که شامل هفت روز در فروردین، ۱۰ روز در اردیبهشت ماه و ۱۱ روز در خرداد، پنج روز تیرماه و چهار روز نیز مرداد ماه است.

از ابتدای سال زراعی جاری در قصرشیرین ۳۷۹ میلیمتر و از ابتدای سال آبی (فروردین ماه امسال تاکنون) ۱۷۹ میلیمتر باران در این شهرستان باریده است.

طبق توصیه های کارشناسان‌ بهداشت، شهروندان به ویژه افراد مسن، کودکان و بیماران قلبی و تنفسی به دلیل آلودگی هوا از ورود به فضاهای باز خودداری کرده و در صورت لزوم از ماسک استفاده کنند.

گرد و غبار موجود در هوای منطقه به ویژه نواحی مرزی کشور نتیجه وزش باد شدید در بیابان‌های عراق است که پس از مدتی وارد آسمان شهرهای مرزی و موجب آلودگی هوای این مناطق و دیگر شهرهای کشور شده است.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد