گزارش ویدئویی صفحه اقتصاد از نمایشگاه صنایع کشاورزی و مواد غذایی

در نمایشگاه ایران آگروفود ۱۴۰۲ چه گذشت؟

مشاهدات ما حاکی از استقبال گسترده بازدیدکنندگان و متخصصان از این رویداد مهم تجاری بود. با تعدادی از مدیران عامل شرکت ها و واحدهای تولیدی صنایع غذایی این

در نمایشگاه ایران آگروفود 1402 چه گذشت؟

در نمایشگاه ایران آگروفود ۱۴۰۲ تولید کنندگان و شرکت های زیادی در ارتباط با صنایع غذایی و تجهیزات کشاورزی، ماشین آلات بسته بندی و … شرکت کرده بودند؛ اما برخلاف ادوار پیش که شرکت هایی نظیر قارچینو یکی از مشارکت کنندگان ثابت این نمایشگاه بود، متاسفانه از صنعت کشت و پرورش قارچ، در هیچ زمینه ای، هیچ نماینده ای حضور نداشت و قارچ خوراکی و صنایع مرتبط با آن، در این نمایشگاه تنها محدود به چند عدد کنسرو قارچ مربوط به چند شرکت صنایع تبدیلی بود که هیچکدام به صورت تخصصی در حوزه قارچ خوراکی فعالیت نمی کردند!
نمایشگاه ایران آگروفود ۲۰۲۳ ، جایی است که در ۲۶ تا ۲۹ خرداد ۱۴۰۲، شاهد حضور تولیدکنندگان، تاجران و مصرف‌کنندگان از سراسر کشور بوده که برای نمایش آخرین دستاوردهای خود در صنایع کشاورزی، مواد غذایی و ماشین آلات وابسته، گرد هم آمدند. این نمایشگاه با حضور ۶۹۸ شرکت داخلی و ۱۲۷ شرکت خارجی در ۲۰ سالن و فضایی به وسعت ۷۰ هزار متر مربع برگزار شد.

مشاهدات ما حاکی از استقبال گسترده بازدیدکنندگان و متخصصان از این رویداد مهم تجاری بود. با تعدادی از مدیران عامل شرکت ها و واحدهای تولیدی صنایع غذایی این نمایشگاه گفت‌وگو کردیم و نظریات آنها را درباره محصولات جدید، نگرانی‌ها، انتظارات، فرصت‌های بازار و نحوه برگزاری نمایشگاه امسال جویا شدیم.

آنچه اکثر مدیران شرکتها در آن اجماع نظر دارند، حضور پر شور مردم در سالن های نمایشگاه سی ام بود که توجه خاصی به کیفیت مواد غذایی دارند و اکثر متخصصان و بازدیدکنندگان، مشتریان و بازاریاب ها، پرسش های متعددی در مورد کیفیت محصولات مطرح می کنند. دلیل عمده این ویژگی، در نمایشگاه سی ام صنایع کشاورزی و مواد غذایی امسال، آگاهی مردم از کیفیت مواد غذایی واثر آن در زندگی بشر و سلامت افراد خانواده و فرزندان آنهاست.

مدیران واحدهای تولیدی شرکت کننده در سی امین نمایشگاه صنایع کشاورزی و مواد غذایی 1402 می گویند که یکی از تفاوت نمایشگاه امسال با سال های قبل، علاوه بر حضور پر شور مردم و بازدیدکنندگان و متخصصان در نمایشگاه و استقبال پر شور آنها، اهمیت دادن متخصصان و بازدیدکنندگان به کیفیت محصولات، ارگانیک بودن و طبیعی بودن مواد غذایی است. این ویژگی عمده در نمایشگاه صنایع کشاورزی و مواد غذایی 1402 کاملا مشهود بود و مردم و متخصصان و بازاریاب ها به دنبال برندهای معتبر و با کیفیت و شناسایی شرکتهایی بودند که به دنبال تهیه محصولات از مواد طبیعی، با کیفیت و ارگانیک هستند.

فیلمبرداری و تدوین: محمدحسین اصلاحی

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد