گفتگوی اختصاصی صفحه اقتصاد با مدیرعامل شرکت نامی نو

کیفیت یکسان محصولات صنایع غذایی نامی نو رمز موفقیت ماست

گفتگوی اختصاصی صفحه اقتصاد با امیررضا ثابت پی مدیرعامل شرکت صنایع غذایی نامی نو را در نمایشگاه ایران اگروفود ۱۴۰۲ می بینید.

کیفیت یکسان محصولات صنایع غذایی نامی نو رمز موفقیت ماست

در سی امین نمایشگاه ایران اگروفود ۱۴۰۲ گفتگوی اختصاصی کرده ایم با امیررضا ثابت پی مدیرعامل شرکت صنایع غذایی نامی نو که با هم می بینیم.

نامی نو در این نمایشگاه حضوری فعال داشت و بازدیدکنندگان از نزدیک از فعالیت ها و محصولات این شرکت آشنا شدند.

داستان نامی‌نو با ابداع تولید صنعتی سالاد الویه در سال ۱۳۸۰ شروع شد و در ادامه با متنوع سازی انواع محصولات این شرکت تداوم یافت. امروز منوی پیشنهادی نامی‌نو شامل انواع خوراک‌های سرد آماده مصرف (سالاد الویه، سالاد ماکارونی و سالاد مرغ)، انواع خوراک‌های گرم آماده مصرف (خوراک سوسیس و سیب زمینی، خوراک سوسیس و قارج و کشک و بادمجان)، انواع ساندویچ‌ها (باگت، کلاب و مک)‌، انواع سس‌ها (کچاپ، کچاپ تند، مایونز، مایونز کم چرب، فرانسوی) می‌باشد.

محصولات نامی‌نو در 7 کارخانه مکانیزه (در اصفهان، اراک، ساوه و تهران) تولید و با استفاده از ناوگان گسترده حمل و نقل یخچالی این شرکت در سراسر کشور پهناورمان عرضه می­‌شود. تمام حلقه­‌های زنجیره تولید و عرضه تحت نظر بالاترین سطوح استاندارد و با استفاده از بهترین فرآیندها و فناوری­‌های روز جهان صورت می­‌گیرند. نامی‌نو خود را مسئول می­‌داند؛ نسبت به مشتریان، کارکنان و جامعه، نامی‌نو معتقد است بایستی محصولاتی سلامت را به مشتریان عرضه و منافع حاصل از کار و کسب خود را با ایشان تقسیم نماید. از این رو حمایت از بانوان، کودکان، کم توانان و ورزش را به عنوان راهبردی همیشگی و مستمر برای خود تعریف نموده است.

این شرکت دو دهه فعالیت درخشان پیشین خود را به عنوان گام‌­هایی ابتدایی از راه پرافتخار پیش رو می­‌داند و امید دارد که در سایه الطاف ایزد منان، تدبیر و تلاش مدیران و کارکنان و اعتماد جامعه به محصولات خود نتایجی ارزشمندتر در سالیان پیش رو حاصل نماید.

نامی­‌نو، اکنون نامی معتبر و نمادی از کیفیت است. نامی که بنیان­گذارانش توانستند با شناخت کافی از بازار ایران، تحقیقات گسترده، شناسایی نقاط بحرانی خوراک آماده صرف و عرضه صنعتی، آن را به عنوان اولین و بزرگترین واحد تولیدی غذاهای آماده مصرف کشور مطرح کنند تا جایی که امروزه انگیزه اصلی خویش را بر اشتغال‌زایی و ارج نهادن به تولیدات داخلی می‌دانند و کمر همت خود را بر گسترش چرخه‌های صنعت داخلی گمارده‌اند و از جمله پیشگامان این صنعت به حساب می‌آیند. به طوری که با داشتن رقبای بسیار، حجم گسترده‌ای از سهم فروش بازار کشور را در دست گرفته و صنعتی نوین را در عرصه‌های بین‌المللی بنیان گذاشته‌اند.

سی امین نمایشگاه صنایع کشاورزی و مواد غذایی ( ایران آگروفود ) ۱۴۰۲ بزرگترین رویداد تخصصی در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی در ایران ۲۶ خرداد تا ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

فیلمبرداری و تدوین: محمدحسین اصلاحی

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه