برنامههای عملیاتی بیمه دی در سال ۱۴۰۲ تبیین شدند
صفحه اقتصاد - همایش سراسری مدیران بیمه دی با محوریت تبیین برنامههای عملیاتی سال جدید در مشهد مقدس برگزار شد.
صفحه اقتصاد - همایش سراسری مدیران بیمه دی با محوریت تبیین برنامههای عملیاتی سال جدید در مشهد مقدس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دی؛ همایش سراسری مدیران بیمه دی در روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشتماه ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ستاد و شعب بیمه دی در شهر مشهد برگزار شد. در این همایش که میهمانان ارجمندی چون دکتر قاضیزاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، مهندس موهبتی مدیرعامل بیمه دی با اشاره به نقش سرمایهی انسانی در تولید ثروت و همچنین سهم بیمه دی از بازار صنعت بیمه بیان داشت؛ با وجود سرمایهی انسانی ماهر، متعهد و متخصصی که در شرکت بیمه دی گرد هم آمدهاند، میبایست این سهم بهبود و افزایش یابد. مدیرعامل بیمه دی، انگیزه و داشتن برنامه را از جمله اهم اقدامات برای رسیدن به اهداف و تحقق آنها برشمرده و برگزاری چنین همایشهایی را در راستای تبیین برنامهها ضروری و مؤثر قلمداد نمود.
مدیرعامل بیمه دی با بیان اینکه ذائقهی مشتریان صنعت بیمه در حال تغییر است، بر تنوع و تقویت کیفیت محصولات بیمه دی تاکید نموده و گفت: در راستای مشتریمداری میبایست در پی ارتقاء خدمات خود باشیم. مهندس طاهر موهبتی با اشاره به ویژگیهای روانی خرید بیمهنامه توسط جامعه اظهار داشت، محصولات ارائه شده از سوی شرکتهای بیمهای، خدماتی نامحسوس و غیرفیزیکی هستند و از این رو مجاب نمودن دیگران برای بهرهمندی از این خدمات بیمهای، نیازمند تخصص و تبحر است که خوشبختانه در بیمه دی شاهد تلاش و فعالیت سرمایهی انسانی جوان و با انگیزهای برای از پیش رو برداشتن موانع هستیم.
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به تجربهی خوشایند مشتری، بر لزوم تغییر نگاه در مشتریمداری تصریح داشته و افزود؛ در استراتژیهای نوین، میبایست با مشتری فکر کرد و نَه برای مشتری. مهندس موهبتی، پرتفوی باکیفیت را اولویت سال جاری بیمه دی عنوان کرد و افزود: باید خود را در معرض پایش و ارزیابی مستمر قرار دهیم تا ضمن رفع اشکالات و بهبود فرآیندها، ریسک را کاهش و خدمترسانی به مشتریان را ارتقاء دهیم.
مهندس موهبتی با تأکید بر اهمیت تحول دیجیتال به عنوان یک مزیت رقابتی در صنعت بیمه خاطرنشان کرد؛ اگر خدمات خوبی ارائه ندهیم، رقبای جدی وارد میدان می شوند. وی همچنین بیان داشت؛ با توجه به حرکت جهانی به سوی دیجیتالی شدن پدیدهها، می بایست به سوی فنآوریهای نوین در ارائهی خدمات حرکت نمائیم. مدیرعامل بیمه دی تصریح کرد؛ میبایست در سال جدید، صدور بیمه نامه آنلاین در همه رشتهها از طریق اپلیکیشن محقق شود و در بخش رسیدگی، ارزیابی آفلاین در دسترس باشد. ما هیچ راهی برای ورود بازیگرهای جدید به پرتفوی بیمه دی نداریم جز با افزایش خرده فروشی، بنابراین ارتقای جایگاه شعب و افزایش اختیارات شعب از ابلاغ های جدید خواهد بود تا پاسخگویی شعب بیشتر شود.
مدیرعامل بیمه دی همچنین بیان کرد؛ ضمن داشتن برنامه و نقشهی راه، برای تحقق برنامهها می بایست به اندازهی کافی جدیت داشت. وی در پایان اظهار امیدواری کرد؛ با وجود سرمایهی انسانی کارآمد و با انگیزه، شاهد روزی باشیم که بیمه دی مترادف با مشتری مداری، خدمات با کیفیت و دیجیتال محور و سرمایه انسانی مجرب و پیشرو باشد.
شایان ذکر است در این همایش، معاونین و مدیران ستادی نیز، طی پـَنـِلهای تخصصی، نسبت به ارائه و تبیین برنامههای عملیاتی سال ۱۴۰۲ و تبادل نظر با مدیران شعب اقدام نمودند. همچنین در حاشیهی این همایش، مؤسسین و مدیران عامل سابق بیمه دی، طی میز گردی به بیان تجارب و ارائهی رهنمودها و راهکارهایی برای پیشرفتهای آتی پرداختند.
نظر شما