در هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ها؛

فولاد مبارکه نشان ویژه روابط عمومی سرآمد را از آن خود کرد

نشان ویژه روابط عمومی سرآمد هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ها و نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران به شرکت فولاد مبارکه رسید.

فولاد مبارکه نشان ویژه روابط عمومی سرآمد را از آن خود کرد

نشان ویژه روابط عمومی سرآمد هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ها و نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران به شرکت فولاد مبارکه رسید.

به گزارش صفحه اقتصاد ، هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی‌ها و نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم آذر_ با حضور معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مدیران روابط عمومی‌ها و دستگاه‌های مختلف کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم نشان ویژه روابط عمومی سرآمد هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ها به شرکت فولاد مبارکه ویژه رسید.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد