آریاساسول در کنار سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

کمک‌های شرکت پلیمر آریاساسول در قالب ۱۳ تریلی شامل کالاهای استراتژیک برای مردم آسیب‌دیده از سیل سیستان و بلوچستان ارسال شد.

آریاساسول در کنار سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
صفحه اقتصاد -

کمک‌های غیر مالی شرکت با فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دستور محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت و اقدام برنامه‌ریزی شده مدیریت امور اداری برای مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، به گفته احمد وکیل‌زاده، دبیر مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پلیمر آریاساسول، پس از دستور مدیرعامل ارزیابی‌ها برای ارسال کمک‌های کاربردی آغاز شد و در بررسی‌های انجام شده دریافتیم که بیشتر کمک‌های سازمانی و شرکت‌ها در قالب مواد غذایی نهایی و آماده مصرف انجام می‌شد.

وی افزود: بر این اساس با هماهنگی سازمان هلال احمر تصمیم بر این شد که کمک‌ها به صورت مصالح ساختمانی شامل سیمان، گچ، ایزوگام و مخزن آب، همچنین ماده غذایی آرد گندم برای مردم آسیب دیده ارسال شود.

دبیر مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پلیمر آریاساسول تصریح کرد: این کمک‌ها در قالب ۱۳ تریلی با مبلغ مجموعاً ۱۲ میلیارد ریال با معرفی جمعیت داوطلبان هلال احمر تهران از سوی سازمان هلال احمر به شهرستان چابهار اعزام شد.

بر این اساس بخشی از این اقلام در انبارهای شهرستان چابهار تخلیه شد و با توجه به اعلام نماینده جمعیت هلال احمر در این شهرستان، بخش دیگری از کالاها به وسیله تریلی‌های آریاساسول به دیگر شهرستان‌ها و روستاهای آسیب‌دیده ارسال و به فرمانداران، بخشداران و شوراهای شهر و روستا تحویل شد.

به گفته وکیل‌زاده با توجه به محدودیت‌های قانونی جابجایی سیمان و آرد گندم، ارسال این حجم از کالا هماهنگی‌های زیاد و گسترده‌ای را می‌طلبید.

شرکت پلیمر آریاساسول در قالب تعهدات مسئولیت‌های اجتماعی همواره توجه به جوامع پیرامونی و مردم آسیب‌دیده در سراسر کشور را در اولویت قرار می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد