رضایتسنجی از کیشوندان و گردشگران در ایام نوروز با سامانهی ۱۲۴
سامانه ۱۲۴ در جزیره کیش در راستای افزایش رضایت مراجعین، گردشگران و کیشوندان آماده دریافت شکایات و پیشنهادات مردمی است.
![رضایتسنجی از کیشوندان و گردشگران در ایام نوروز با سامانهی ۱۲۴](https://cdn.safheeghtesad.ir/thumbnail/hKgehr2Swcwq/xFhi-ORYyrY4J8wuaJy0GBySxWKkPo7DPsxA4PYFGTYaNU4-iYx7_RnflFx1mrY4VJkBoxm0GgoVFwRfVu18ANn6cZr8orwru0pn2wnkc35x94m7L7tbXoBbthq0_jJyWmNjzKNlN_mxjPII_K_CsrXqb1ruY3EP/%DA%A9%DB%8C%D8%B4.jpg)
سامانه الکترونیکی ثبت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد کیش به نشانیkish.ir. 124 و app.kish.ir در راستای اجرای ماده 25 قانون ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد و رسیدگی به تخلفات تمامی صنوف نظیر گران فروشی، کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت عدم صدور فاکتور، حراج غیر مجاز و افزایش رضایت مراجعین، گردشگران و کیشوندان و ذینفعان شرکت ها و مؤسسات تابعه سازمان فعالیت می کند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، بر اساس این گزارش تمامی مراجعین می توانند شکایت خود را در خصوص خدمات ارائه شده توسط سازمان منطقه آزاد کیش و زیرمجموعه های آن و نیز اصناف، با استفاده از فرم طراحی شده در این صفحه ثبت و شماره پیگیری مربوط به آن شکایت را دریافت کنند و یا با شماره سه رقمی124و نمابر 07644423105 تماس بگیرند.
مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد کیش مسئولیت پاسخگویی و پیگیری شکایات دریافتی را به عهده دارد.
نظر شما