رضایت‌سنجی از کیشوندان و گردشگران در ایام نوروز با سامانه‌ی ۱۲۴

سامانه ۱۲۴ در جزیره کیش در راستای افزایش رضایت مراجعین، گردشگران و کیشوندان آماده دریافت شکایات و پیشنهادات مردمی است.

رضایت‌سنجی از کیشوندان و گردشگران در ایام نوروز با سامانه‌ی ۱۲۴
صفحه اقتصاد -

سامانه الکترونیکی ثبت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد کیش به نشانیkish.ir. 124 و app.kish.ir در راستای اجرای ماده 25 قانون ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد و رسیدگی به تخلفات تمامی صنوف نظیر گران فروشی، کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت عدم صدور فاکتور، حراج غیر مجاز و افزایش رضایت مراجعین، گردشگران و کیشوندان و ذینفعان شرکت ها و مؤسسات تابعه سازمان فعالیت می کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، بر اساس این گزارش تمامی مراجعین می توانند شکایت خود را در خصوص خدمات ارائه شده توسط سازمان منطقه آزاد کیش و زیرمجموعه های آن و نیز اصناف، با استفاده از فرم طراحی شده در این صفحه ثبت و شماره پیگیری مربوط به آن شکایت را دریافت کنند و یا با شماره سه رقمی124و نمابر 07644423105 تماس بگیرند.

مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد کیش مسئولیت پاسخگویی و پیگیری شکایات دریافتی را به عهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان