لیست کامل مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر در سراسر کشور+ جزئیات

بیمه کوثر در شهرستان‌های مختلف با بیمارستان‌های متعددی قرارداد بسته است.

لیست کامل مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر در سراسر کشور+ جزئیات

بیمه کوثر در شهرستان‌های مختلف با بیمارستان‌های متعددی قرارداد بسته است.
به گزارش صفحه اقتصاد، بیمه کوثر یکی از شرکت‌های بیمه‌ای مطرح در کشور است که پوشش‌های بسیار خوبی برای بیمه تکمیلی دارد. در ضمن با تعداد زیادی مراکز درمانی طرف قرارداد است. برای همین هم بیمه‌شده‌ها می‌توانند بدون دغدغه، انواع خدمات درمانی و پزشکی را از نزدیک‌ترین مراکز درمانی دریافت کنند. مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر تنها شامل بیمارستان‌ها نمی‌شوند و بیمه‌شده می‌تواند به درمانگاه‌ها، مراکز تخصصی مشکلات بینایی و شنوایی، دندانپزشکی‌ها و… هم مراجعه کند. اگر بیمه شما هم بیمه تکمیلی کوثر است حتما این گزارش را بخوانید تا در صورت نیاز بتوانید بدون هزینه و یا با هزینه کمتر کارهای درمانی خودتان را انجام بدهید.

مدارک لازم در زمان مراجعه به مراکز طرف قرارداد چیست؟

اگر قصد دارید از خدمات بیمه کوثر در این مراکز استفاده کنید، نیازی به معرفی‌نامه ندارید. تنها کافی است اصل و کپی کارت ملی را همراه خود داشته باشید. علاوه بر این اگر به مراکز درمانی برای انجام آزمایش یا درمان‌های جانبی مانند آنژیوگرافی، آندوسکوپی و… مراجعه می‌کنید، لازم است که اصل نسخه پزشک را نیز همراه داشته باشید تا بتوانید از مراکز طرف قرارداد، خدمات بگیرید.

لیست مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر در تهران و شهرستان‌ها

لیست کاملی از مراکز طرف قرارداد در هر شهرستان را می‌توانید در سایت اصلی بیمه کوثر مشاهده کنید. در مطلب قصد داریم تعدادی از مهم‌ترین مراکز در هر استان را به شما معرفی کنیم. حواستان باشد حتما قبل از مراجعه برای انجام کارهای پزشکی بهتر است لیست به­‌روزرسانی شده مراکز درمانی بیمه کوثر را روی سایت این شرکت چک کنید یا به صورت تلفنی مطمئن شوید که مرکز مورد نظر شما، هنوز بیمه کوثر را قبول می‌کند. در ادامه از هر مرکز تعدادی را معرفی می‌کنیم.

لیست بیمارستان‌ های طرف قرارداد بیمه کوثر

بیمه تکمیلی کوثر در شهرستان‌های مختلف با بیمارستان‌های متعددی قرارداد بسته است. این کار باعث می‌شود که شما بتوانید از همه خدمات بیمارستان شامل آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری، داروخانه‌ها و… استفاده کنید. در استان تهران بیمارستان‌های آرمان، تندیس، میلاد، آریا، نیکان غرب و فرهیختگان طرف قرارداد کوثر هستند. در اصفهان بیمارستان‌های شهید یثربی، شهدای لنجان، میلاد کاشان، عسگریه، سینا، خانواده، صدوقی، مهرگان و سعدی با بیمه کوثر قرارداد دارند.

اگر هم اهل مشهد هستید یا در این شهر نیاز به دکتر پیدا کرده‌اید نیز می‌توانید به سراغ بیمارستان‌های ثامن‌الائمه ناجا، امام حسین، بینا و مادر بروید.

لیست مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه کوثر

با توجه به هزینه‌های بسیار بالای دندانپزشکی، استفاده از بیمه در این موارد از واجبات است و هزینه‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد. شرکت بیمه کوثر در استان تهران با مراکز اطبا نصر، روما، دکتر محمد جعفری، دکتر سحر صدفی، دکتر امیرعلی قدیملوی داریانی و… قرارداد بسته است. شما می‌توانید در هر نقطه این استان یکی از این مراکز را پیدا کنید و کار خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت انجام دهید.

اگر هم در شیراز هستید و به دنبال مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه کوثر می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم سری به درمانگاه شفابخش، فرزانگان، درنیکا، ایران زمین، کلینیک بهشت یا درمانگاه رضوان مراجعه کنید. لیست کامل این مراکز در هر شهری را می‌توانید از سایت بیمه کوثر دریافت کنید.

لیست مراکز آزمایشگاهی و تشخیصی طرف قرارداد با بیمه کوثر

منظور از مراکز آزمایشگاهی و تشخیصی، مراکزی است که به تشخیص بیماری‌های مختلف کمک می‌کنند. بیمه کوثر با انواع آزمایشگاه‌ها در سراسر کشور قرارداد بسته است. علاوه بر این شما می‌توانید مراکز عینک‌سازی، اپتومتری و بینایی سنجی طرف قرارداد با این شرکت را نیز پیدا کنید. اگر قصد پیدا کردن یک مرکز شنوایی سنجی دارید یا به دنبال مراکز تصویربرداری می‌گردید که اسکن، MRI و موارد مشابه را انجام دهند، حتما سری به لیست درمانگاه‌ها و کلینیک‌هایی که این بیمه نامه را قبول می‌کنند بزنید.

لیست مراکز کمک درمانی بیمه کوثر

بیمه کوثر برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به بیمه‌شده‌های تکمیلی خود و دسترسی آن‌ها به بهترین خدمات درمانی، با مراکز مختلف کمک اعم از کلینیک‌ها یا درمانگاه‌ها هم قرارداد بسته است. حتما می‌دانید برخی خدمات درمانی هستند که درمان‌های ضروری‌اند و باید خیلی سریع انجام شوند نه اینک در نوبت‌های انظتار طولانی بمانند.. مراکز فیزیوتراپی، جراحی محدود، لیزر چشم، پزشکی هسته‌ای، رادیوتراپی و مطب انواع پزشکان از این دست هستند. همچنین اگر برای موردی به یک پزشک خاص مراجعه کردید هم می‌توانید از او در خصوص پذیرفتن بیمه نامه کوثر سوال کنید. چون بیمه کوثر با تعداد زیادی از بهترین پزشکان هم قرارداد همکاری امضا کرده است: فهرست کامل پزشکان طرف قرارداد بیمه کوثر.

چرا مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر؟

خوشبختانه تعداد مراکز طرف قرارداد با بیمه درمان تکمیلی کوثر بسیار زیاد است و شما می‌توانید برای پیگیری و درمان مشکلات سلامتی خود به این مراکز مراجعه کنید. قبل از هر چیز توصیه می‌کنیم که آخرین فهرست این کلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها را از سایت دریافت کنید یا از خود مرکز در خصوص پشتیبانی از این بیمه نامه سوال کنید. پوشش­های بیمه کوثر بخش زیادی از هزینه‌های شما را در برمی‌گیرد؛ پس می‌توانید بدون دغدغه مالی به سراغ پزشکان و بیمارستان‌ها بروید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد