یاقوت البرز؛ محور تبلیغات تلویزیونی در ایام نوروز
همزمان با پخش برنامه شب خوش از شبکه 3 سیما در ایام تعطیلات نوروزی، برنامه یاقوت البرز در محور تبلیغات این برنامه قرار گرفت.
![یاقوت البرز؛ محور تبلیغات تلویزیونی در ایام نوروز](https://cdn.safheeghtesad.ir/thumbnail/CNGT2a03azpF/xFhi-ORYyrY4J8wuaJy0GBySxWKkPo7DPsxA4PYFGTYaNU4-iYx7_RnflFx1mrY4VJkBoxm0GgoVFwRfVu18ANn6cZr8orwru0pn2wnkc35x94m7L7tbXoBbthq0_jJyWmNjzKNlN_mxjPII_K_CsqFll6jxZk9D/%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87.jpg)
این برنامه که با مشارکت بیمه البرز و اجرای مهران غفوریان ساعت 22:30 دقیقه از شبکه 3 سیما روی آنتن می رود، محصولات نوین و کاربردی بیمه البرز را محور تبلیغات خود قرار داده است. شایان ذکر است پیش از شروع سال جدید دو محصول شوکا و شلر به مخاطبان معرفی شد که در ایام نوروز با توجه به افزایش سفرها و احتمال بروز خسارت خودرویی، برنامه یاقوت البرز نیز به موضوع تبلیغات اضافه شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، یاقوت البرز سامانه ای برخط است که با هدف جلوگیری از مراجعه حضوری مشتریان به مراکز پرداخت خسارت بیمه البرز برای ثبت و دریافت خسارت بدنه خودرو طراحی و ارائه شده است. از دیگر خدمات این برنامه کاربردی میتوان به امکان خرید برخی بیمه نامه ها و ثبت خسارت درمان اشاره کرد.
نظر شما