ماجرای حمله با چاقو به وحید آقاپور بازیگر سینما و تلویزیون چه بود؟

در این مطلب از صفحه اقتصاد، به توضیحاتی درباره ماجرای حمله با چاقو به وحید آقاپور بازیگر سینما و تلویزیون خواهیم پرداخت،

ماجرای حمله با چاقو به وحید آقاپور بازیگر سینما و تلویزیون چه بود؟

در این مطلب از صفحه اقتصاد، به توضیحاتی درباره ماجرای حمله با چاقو به وحید آقاپور بازیگر سینما و تلویزیون خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.
آقاپور «هم» مورد سرقت قرار گرفت/ دوربینی در محل درگیری وجود ندارد

وحید آقاپور بازیگر سینما و تلویزیون هنگام مداخله برای نجات فردی که درگیر با زورگیران بود، مورد حمله قرار گرفت و موتورسیکلتش به سرقت رفت.

به گفته مهر ، خبری مبنی بر خفت گیری و سرقت از وحید آقاپور بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شد. طبق خبرهای رسیده پرونده این سرقت در کلانتری ۱۰۳ گاندی تشکیل شده است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده وحید آقاپور در زمان حادثه سوار بر ترک موتور سیکلتی بوده است که از در اتوبان مدرس از جنوب به سمت شمال در حال حرکت بوده است.

این افراد در نیمه راه متوجه می‌شوند که زورگیرانی در حال نزاع و درگیری با فرد رهگذری هستند.

این دو نفر به سرعت از موتور خود پیاده شده و مداخله می‌کنند تا آن شهروند را از دست زورگیران رها کنند. زورگیران به سمت وحید آقاپور و همراهش حمله می‌کنند و وارد نزاع و درگیری با آنها می‌شوند و بعد از آن با موتوری که متعلق به وحید آقاپور و همراهش بوده است از صحنه فرار می‌کنند و موتور سیکلت خود را در صحنه جا می‌گذارند.

بر اساس این خبر وحید آقاپور و فردی که همراه او بوده است دچار آسیب می‌شوند تلفن همراه شهروندی که آقاپور قصد نجات او را داشت به سرقت می‌رود. موتور سیکلت سارقان در صحنه باقی می‌ماند و موتور سیکلت آقاپور به سرقت می‌رود.

بر اساس اعلام منابع آگاه متأسفانه نقطه درگیری در محلی بوده که دوربینی در آن محل نصب نشده است. حال فعلی وحید آقاپور مناسب گزارش شده است اما حال جسمی همراهش مناسب نیست.

وحید آقاپور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها در نمایش «باغ» به کارگردانی حسن معجونی به ایفای نقش می‌پردازد شامگاه دوشنبه ۲۳ خرداد در بزرگراه همت با ۲ خفت‌گیر درگیر و مضروب شد و موتورسیکلت وی نیز توسط خفت‌گیران به سرقت رفت.

آقاپور درباره این حادثه توضیح داد: بعد از اجرای نمایش «باغ» با موتورسیکلت خود در بزرگراه همت در حال بازگشت به منزل بودم که دیدم در کنار بزرگراه ۲ خفت گیر فردی را به شدت مجروح و کیف او را سرقت کرده‌اند. بلافاصله دور زده و برگشتم تا به فرد مجروح کمک کنم. خفت‌گیران که قصد فرار داشتند سوار موتورسیکلت خود شدند ولی یک خودرو برای جلوگیری از فرار آن‌ها، با مورتورسیکلت خفت‌گیرها برخورد کرد و موتورسیکلت واژگون شد.

وی ادامه داد: خفت‌گیرها بعد از واژگون شدن موتورسیکلت‌شان، با چاقو به من حمله‌ور شدند و از ناحیه شانه من را مجروح کرده و با موتورسیکلت من فرار کردند.

این بازیگر تئاتر با بیان اینکه زخم وارد شده به شانه‌اش عمیق است، درباره احتمال وارد شدن آسیب جدی به تاندون‌ دستش، یادآور شد: در بیمارستان پزشکان معالج به من گفتند که به دلیل عمیق بودن زخم درمان و بهبودی دستم زمان‌بر است. در اظهار نظر اولیه پزشکان معتقدند که آسیبی به تاندون دست نرسیده ولی نظر قطعی در این خصوص منوط به بهبودی زخم و کشیدن بخیه‌ها است تا بعد از عکس‌برداری مجدد مشخص شود که تاندون آسیب دیده و نیاز به فیزیوتراپی و جراحی نیاز هست یا نه.

آقاپور در پایان درباره وضعیت پیگیری این حادثه توسط مراجع قانونی، گفت: به کلانتری شکایت کردم. استعلام اولیه‌ای که از موتورسیکلت رها شده خفت‌گیران انجام شده بیانگر این بود که وسیله نقلیه سرقتی نیست. البته به من گفته شد شاید موتورسیکلت به تازگی سرقت شده و هنوز شکایت سرقت نشده است.

وحید آقاپور پس از حادثه خفت‌گیری روی صحنه می‌رود؟

با وجود حادثه ای که برای وحید آقاپور، بازیگر نمایش" باغ" رخ داده، اجرای این نمایش ادامه پیدا می کند.

به گفته ایسنا : در پی مجروح شدن وحید آقاپور، بازیگر نمایش " باغ" توسط خفت گیران، حسن معجونی، کارگردان این نمایش درباره وضعیت اجرای این اثر نمایشی گفت: با وجود این حادثه، اجرای نمایش ادامه دارد. در تازه ترین تماسی که با وحید آقاپور داشتم، به او پیشنهاد کردم که امشب من به جای او در نمایش بازی کنم اما وحید نپذیرفت و قرار است خود او روی صحنه برود.
این کارگردان احتمال داد تعویض لباس برای آقاپور دشوار باشد و گفت که برای این مشکل هم راه حلی پیدا خواهند کرد.
وحید آقاپور، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون این روزها با بازی در نمایش " باغ" به کارگردانی حسن معجونی در پردیس موسیقی و تئاتر باغ کتاب روی صحنه است.
او شامگاه گذشته، ۲۳ خرداد ماه بعد از اجرای این نمایش و در راه بازگشت به خانه، توسط خفت گیران در اتوبان همت از ناحیه دست مجروح شده است.
آقاپور در راه بازگشت به خانه در اتوبان همت متوجه می شود که دو خفت گیر ، فردی را مورد حمله قرار داده اند و برای نجات ان فرد وارد عمل می شود اما خودش نیز توسط خفت گیران مجروح می شود و موتور سیکلتش نیز توسط آنان به سرقت می رود.
حسن معجونی با ابراز تاسف از این حادثه گفت: متاسفانه در چنین مواردی، شهروندان پیش از پلیس برای نجات فرد مضروب وارد عمل می شوند و خودشان نیز همچون وحید آقاپور مورد حمله قرار می گیرند.

چکیده ای از بیوگرافی وحید آقاپور:

نام : وحید آقاپور

تاریخ تولد : 12 خرداد 1357

محل تولد : شهر ری

اصالتا : آذربایجان شرقی

پیشه : بازیگر

تحصیلات : فوق لیسانس کارگردانی نمایش

وضعیت : متاهل

زندگینامه وحید آقاپور

وحید آقاپور در 12 خرداد سال 1357 در شهر ری (محله ی شاه عبدالعظیم(ع)) به دنیا آمد، او اصالتا آذربایجان شرقی و ترک زبان است. مجید آقاپور عموی وحید آقاپور، یکی از شهدای جنگ ایران و عراق می باشد، او در رشته ی هنر در دانشگاه تحصیل کرد و در فوق لیسانس کارگردانی نمایش از دانشکده سینما تئاتر فارغ التحصیل شد. کار خود را ابتدا از تئاتر شروع کرده و اکنون در سینما و تلویزیون فعالیت دارد.

وی فعالیت حرفه ای خود را در سال 1376 وقتی 19 ساله بود از فرهنگسرای بهمن تهران با نمایش هاپوخان شروع کرد. 2 سال بعد یعنی در سال 1378 با نمایش عروسکی خورشید در آتش به عنوان عروسک گردان وارد این عرصه شد و تجربه هایی بدست آورد و سال 1384 به عنوان کارگردان و بازیگر ظاهر شد و برای اولین بار نمایش دو دلقک و نصفی را در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه برد.

بیوگرافی وحید آقاپور

در سال 1387 در سن 30 سالگی برای اولین بار با تله فیلم خوشبختی به کارگردانی بهروز شفیعی جلو دوربین رفت و در سال 1389 با فیلم پذیرایی ساده به کارگردانی مانی حقیقی وارد سینما شد.

اولین تجربه ی وحید آقاپور در تلویزیون در سال 1390 سریال چک برگشتی به کارگردانی سیروس مقدم بود. او پس از 7 سال با سریال لحظه گرگ و میش در زمستان 1397 دوباره به تلویزیون بازگشت. وحید آقاپور در سال 1396 در مجموعه ی عروسکی سوغات جنگل به کارگردانی امیر سلطان احمدی و داریوش کفایی ایفای نقش کرد. وحید آقاپور در سال 1399 بار دیگر با مانی حقیقی همکاری و در فیلم تفریق بازی کرد.

فیلم آوا به کارگردانی صدف فروغی یکی دیگر از تجربه های سینمایی وحید آقاپور است.

وحید آقاپور در فیلم اکسیدان هم ایفای نقش کرد و نشان داد برای حضور در فیلم های کمدی نیز توانا است. او کار طنز را در سریال های چک برگشتی و همچنین شرایط خاص نیز پی گرفته است.

وحید آقاپور با حضور در فصل دوم برنامه جوکر فضایی تازه را تجربه کرده است. خودش درباره این مسابقه و رئالیتی شو گفته: خیلی باحال بود. فضاش رو قبلا تجربه نکرده بودم. وی گفته است برای شرکت در جوکر فکر کرده و برنامه دارد و فکر می کند برنده شدنش هم اصلا بعید نیست. به نظر او، رامبد جوان کسی است که می تواند او را بخنداند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد