زمان دقیق اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به لغو این طرح به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ گفت

زمان دقیق اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان
صفحه اقتصاد -

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به لغو این طرح به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ گفت: پس از پایان یافتن ایام نوروز از امروز با توجه به باز بودن مدارس و ادارات، طرح زوج و فرد در شهر اصفهان از سر گرفته می‌شود.
سرهنگ علی‌اصغر زارع افزود: با توجه به تراکم ترافیک شهر، استفاده از حمل و نقل عمومی اتوبوس، تاکسی و مترو به شهروندان توصیه می‌شود.
او با اشاره به آماده‌باش نیرو‌های راهور در نوروز گفت: در نوروز با توجه به امکانات هوشمند و غیر هوشمند و بکارگیری فناوری‌های روز دنیا در سیستم حمل و نقل نظیر دستگاه‌های جریمه موبایلی، استفاده از خودروی مکانیزه ثبت تخلفات، دوربین‌های مکانیزه و هوشمند ثبت تخلفات و حضور میدانی ماموران پلیس راهور، با هرگونه تخلف برخورد قانونی شد.
سرهنگ زارع افزود: شمال و جنوب زاینده‌رود از میدان بزرگمهر تا میدان انقلاب و از پل خواجو تا سی و سه پل، خیابان‌های اطراف میدان امام (ره) و حاشیه آن در ایام نوروز به طور ویژه کنترل و اعمال قانون شد.
او اضافه کرد: همچنین بزرگراه‌ها بیشتر به منظور تسهیل در عبور و مرور و پیشگیری از حوادث مورد کنترل پلیس قرار گرفت.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در ایام نوروز حوادث جرحی در اصفهان افزایش و حوادث خسارتی کاهش داشته است و میزان جانباختگان با توجه به لزوم تایید پزشکی قانونی هنوز اعلام نشده است.
سرهنگ زارع بیان داشت: پلیس راهور با همه توان خود در ایام نوروز به وسیله دوربین‌ها و خودرو‌های مجهز به دوربین و نیز امکانات ترافیکی سطح شهر را کنترل و از ۱۰ هزار همیار پلیس استفاده کرد.
طرح زوج و فرد اصفهان در دو بازه زمانی از ۸ صبح تا ۱۳ بعد از ظهر و پس از آن از ۱۶ بعد از ظهر تا ۲۱ شب اجرا می‌شود. این طرح برای کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از تجمع خودرو‌ها در مناطق مرکزی شهر در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد