مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ و تعطیلی مدارس مشهد شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس خراسان رضوی شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی فردا

شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام کرد: باتوجه به بارش شدید برف و لغزندگی سطح معابر و جاده ها فردا شنبه (۱۴ بهمن ماه) تمامی مدارس در شیفت صبح و ظهر به صورت غیر حضوری خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران و برف در نواحی سردسیر این استان که با وزش باد همراه است، شبهای بسیار سردی را برای خراسان رضوی به ارمغان می‌آورد.

زهرا آهنگرزاده افزود: بارشهای باران طی ساعات آینده از نواحی غربی خراسان رضوی آغاز می شود که انتظار می رود ابتدا بارشها به شکل رگبار باران با احتمال آبگرفتگی و سیلاب در مناطق غربی استان رخ دهد.

وی بیان کرد: بارشها تا عصر شنبه در استان به صورت باران و اغلب بارش برف در اکثر مناطق و نواحی سردسیر و کوهستانی خراسان رضوی ادامه خواهد داشت که طی این مدت کاهش دید به دلیل تشکیل مه در استان، لغزندگی معابر و محورها پیش بینی می شود.

این کارشناس هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: وزش باد شدید همراه با احتمال بروز خسارت برای عصر امروز، امشب و فردا (شنبه) در استان خراسان رضوی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین شدت بارشها از امروز تا فردا صبح در خراسان رضوی رخ می دهد، گفت: شدت بارشها از فردا عصر کاسته می شود و روند کاهش دما تا روز یکشنبه صبح در استان ادامه دارد.

آهنگرزاده ادامه داد: انتظار داریم در مناطق سردسیر و کوهستانی حداقل دمای شبانه برای شنبه شب به ۱۰ درجه زیر صفر و در مشهد به ۶ درجه زیر صفر برسد، به این ترتیب خراسان رضوی شنبه، شب بسیار سردی را تجربه خواهد کرد.

وی بیان کرد: دمای هوای مشهد برای امروز(جمعه) و فردا سه درجه سلسیوس و برای امشب به ۲ درجه زیر صفر خواهد رسید.

این کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در ادامه گفت: در بین ایستگاههایی که اطلاعات آنها دریافت شده، شهرستان باخرز با ۶ درجه زیر صفر سردترین و داورزن با ۱۱ درجه سلسیوس گرمترین نقطه استان طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

وی افزود: طی این مدت بیشترین سرعت وزش باد در شهرستان سبزوار با سرعت ۴۳ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

آهنگرزاد گفت: دمای مشهد در شبانه روز گذشته بین ۲ درجه زیر صفر و ۶ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • علی

    تعطیله های تعطیله

    اگه نرزی شعاره شُعارِ پُرتِغله

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد