مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس مشهد شنبه پرداخته شده است.

مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس خراسان رضوی و مشهد شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس خراسان رضوی روز شنبه اعلام نشده است. 

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا اوایل وقت امروز، بارش‌ها بویژه در نیمه شمالی و شرقی خراسان رضوی غالباً به شکل بارش برف همراه با تشکیل مه و لغزندگی محورها ادامه خواهد یافت.

زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و تصاویر ماهواره‌ی هواشناسی، تا اواسط هفته‌ی آینده، بتناوب و با شدت و ضعف شاهد فعالیت امواج ناپایدار در سطح استان خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی افزود: تا اوایل وقت امروز، بارش‌ها بویژه در نیمه شمالی و شرقی غالباً به شکل بارش برف همراه با تشکیل مه و لغزندگی محورها ادامه خواهد یافت.

وی بیان کرد: مجدداً از عصر امروز، رگبار باران از نواحی غرب و جنوب استان آغاز شده که تا اواسط هفته آتی در غالب نقاط استان، رگبار باران با احتمال رعدوبرق (در نواحی کوهستانی و سردسیر برف و باران)، در نواحی مستعد همراه با آبگرفتگی و احتمال سیلاب پیش بینی می‌شود.

آهنگرزاده گفت: ضمن اینکه خصوصاً در روزهای شنبه و یکشنبه، وزش باد شدید نیز در سطح استان (در نواحی بادخیز با احتمال بروز خسارت) رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین امروز، بویژه در نیمه شمالی و شرقی استان، دمای هوا افزایش خواهد یافت.

وی وضعیت جوی و کیفیت هوای شهرستان مشهد مقدس را طی امروز جمعه از اوایل وقت ابری و مه آلود با احتمال بارش پراکنده برف به تدریج کاهش موقتی ابر گاهی وزش باد اواخر وقت افزایش ابر با احتمال رگبار باران پیش بینی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • از مدرسه متنفر

    خدایا برای چی شما مدارس رو تعطیل نمی کنید.
    انشاع لا تعطیله

  • ناشناس

    تموم خیابونها یخ بسته
    چه دلیلی هست که تعطیل نمیکنید؟؟
    سلامتی بچه ها مهمتر از درسشونه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان