مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا سه شنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد ۱۹ دی ماه

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا سه شنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس مشهد، پرداخته شده است.

مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا سه شنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد ۱۹ دی ماه
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس خراسان رضوی و مشهد روز سه شنبه ۱۹  دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس خراسان رضوی روز سه شنبه اعلام نشده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایش تدریجی دما از ظهر امروز در استان آغاز می‌شود و تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

محمد غیوری افزود: افزایش دما در این مدت بین چهار تا هفت درجه است که بیشترین افزایش مربوط به مناطق شرقی خراسان رضوی خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین با خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی، وضعیت جوی در استان پایدار شده است که این وضعیت موجب افزایش وزش باد و در نتیجه افزایش آلایندگی ها در شرق و مرکز استان خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، تربت حیدریه با کمینه دمای هفت درجه زیر صفر و مه ولات با بیشنیه دمای ۱۴ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و خنک ترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی منفی یک تا هفت درجه را به ثبت رسانده است.

غیوری اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۹ درجه سلسیوس است که امروز تا ۱۶ درجه افزایش خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان