مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا شنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد ۹ دی ماه

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا شنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس مشهد، پرداخته شده است.

مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا شنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد ۹ دی ماه
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس خراسان رضوی و مشهد روز شنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید. 

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس خراسان رضوی روز شنبه اعلام نشده است. 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: وضعیت هوای امروز استان به صورت موقت دما افزایش یافته و از روز جمعه با ورود جبهه برف و باران زا، شاهد کاهش محسوس دمای هوا خواهیم بود.

آذر رضایی پور با اشاره به وضعیت کنونی هوای استان اظهار داشت: از روز جمعه به تدریج شاهد افزایش ابرناکی هوا و بارش برف و باران در بیشتر نقاط استان خواهیم بود و در شرایطی که دمای هوا در روزهای جمعه و شنبه به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا می‌کند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه بیشترین سرعت وزش باد در ۲۴ ساعت گذشته از فریمان با ۵۰ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است، بیان کرد: در شبانه روز گذشته، شهرستان قوچان با کمینه چهار درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه ۲۱ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی بین سه تا ۱۳ درجه را به ثبت رسانده است.

رضایی پور اضافه کرد: این کلانشهر امروز نیز نوسانات دمایی سه تا ۱۶ درجه را به ثبت خواهد رساند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    واقا مشهد آلوده است ودانش آموزان به خطر هستن

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان