مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا سه شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا سه شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس مشهد، پرداخته شده است.

مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا سه شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا سه شنبه ۵ آذر ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید. 

براساس بررسی های خبرنگار ما تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس خراسان رضوی و مشهد روز سه شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای شبانه در این استان از امشب، دوشنبه نسبت به شب گذشته بین پنج تا هفت درجه کاهش می‌یابد.

زهرا عنایتی روز افزود: وزش باد طی چند روز اخیر موجب ابرناکی آسمان و در نهایت موجب کاهش دما در سطح استان می شود که این کاهش دما در شامگاه امشب در مناطق مختلف خراسان رضوی محسوس تر خواهد بود.

وی تصریح کرد: باتوجه به کاهش دما، احتمال وقوع پدیده مه در مناطق شمالی و کوهستانی وجود دارد. همچنین وزش باد پدیده دیگری است که موجب بروز گرد و غبار در مناطق شرقی استان شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، شهرستان های زاوه با صفر و سرخس با ۲۶ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی هشت تا ۲۱ درجه را به ثبت رسانده است.

عنایتی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۱۹ درجه است و این کلانشهر امروز نیز نوسانات دمایی سه تا ۲۰ درجه را به ثبت خواهند رساند.

کیفیت هوای شهر مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته با شاخص کلی ۸۵ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

براساس اطلاعات سازمان هواشناسی، بیشترین بار آلودگی از ایستگاه خیام‌شمالی با شاخص ۱۲۸ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.

براساس سامانه پایش کیفی هوای کشور ایستگاه تقی‌آباد و ویلا در کلان‌شهر مشهد با شاخص ۸۷ و ۵۷ در وضعیت زرد و قابل قبول قرار دارد. ایستگاه سرخس با شاخص ۱۹۴ در وضعیت قرمز و ایستگاه نیشابور با شاخص ۵۹ در وضعیت قابل قبول است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

دمای کلانشهر مشهد در حال حاضر ۱۰ درجه سانتی‌گراد و آسمان غبارآلود و آفتابی است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان