مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس مشهد سه شنبه پرداخته شده است.

مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس خراسان رضوی و مشهد سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس خراسان رضوی روز سه شنبه اعلام نشده است. 

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌ کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: تمام نیروهای راهدار در زمستان در راهدارخانه‌های استان ساکن هستند و شن و نمک در راهدارخانه‌ها به میزان کافی دپو شده است و آمادگی کامل در محورهای استان وجود دارد.

یوسف بنی‌اسدی درباره آخرین وضعیت راه‌های و محورهای خراسان رضوی، اظهار کرد: اکنون محورهای قوچان و فریمان با مه‌گرفتگی و کاهش دید افقی روبه‌رو است. محور نیشابور از صبح کاهش دید افقی داشته و اکنون وضعیت این مسیر بهتر شده است. سایر محورهای خراسان رضوی در حال حاضر مشکل خاصی ندارد.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی به خراسان رضوی و وضعیت آماده‌باش اداره‌ کل راهداری استان، گفت: نقشه‌ها نشان می‌دهد سامانه بارشی غرب کشور، خراسان رضوی را تا هفته آینده پوشش خواهد داد؛ اما از آنجا که الگوهای هواشناسی مدام در حال تغییرند، نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از شرایط جوی خراسان رضوی در روزهای آینده داشت.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌ کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: تاکنون هشداری برای جاده‌ها و محورهای خراسان رضوی صادر نشده است. با توجه به تغییر الگوها، یک یا دو روز پیش از ورود سامانه بارشی پیش‌بینی‌ها انجام و هشدارها صادر خواهد شد.

بنی‌اسدی افزود: از ابتدای زمستان تا کنون مشکل خاصی در سامانه‌های بارشی اخیر در خراسان رضوی نداشته‌ایم. مشکلات جاده‌ای به‌صورت مستمر در طول سال برطرف می‌شود. 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان