مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا یکشنبه ۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا یکشنبه ۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس مشهد یکشنبه پرداخته شده است.

مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا یکشنبه ۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس خراسان رضوی و مشهد یکشنبه ۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس خراسان رضوی روز یکشنبه اعلام نشده است. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوا در مناطق مختلف این استان از امروز افزایش می‌یابد و این روند افزایشی موجب معتدل شدن دمای هوا در روزهای ابتدایی بهمن‌ماه پیش رو خواهد شد.

رضایی پور افزود: میانگین دما در استان خراسان رضوی تا هفت درجه افزایش خواهد یافت که مناطق شرقی و جنوبی بیشترین تاثیر را خواهند گرفت.

وی ادامه داد: هم اکنون آسمان در بیشتر مناطق خراسان رضوی صاف و آفتابی است و تا روز دوشنبه هفته جاری پدیده خاصی را نخواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: افزایش وزش باد نیز یکی دیگر از پدیده های غالب در استان است که این پدیده در نوار شرقی موجب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

رضایی پور تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، نیشابور با کمینه دمای ۶ درجه زیر صفر و داورزن با بیشینه دمای ۱۷ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی منفی ۲ تا هشت درجه به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد هفت درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، این کلانشهر امروز نوسانات دمایی یک تا ۱۴ درجه را به ثبت می‌رساند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان