مدارس تهران فردا شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تهران شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس تهران فردا شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس تهران شنبه پرداخته شده است.

مدارس تهران فردا شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تهران شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس تهران شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس تهران فردا شنبه اعلام نشده است. در صورت تعطیلی مدارس این خبر بروزرسانی می شود. 

اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت هوا را تا ۴ روز آینده صاف پیش بینی کرد.

اداره کل هواشناسی استان تهران در پیش بینی های خود برای چهار روز آینده، آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری توصیف کرده و در برخی ساعات افزایش ابر و وزش باد را پیش بینی کرده است. این پیش بینی ها بر اساس تحلیل الگوهای همدیدی و نقشه های پیش یابی ارائه شده و به نظر می رسد که طی این مدت هوا به طور کلی پایدار باشد.

تغییرات کیفیت هوا و غبار در مناطق شهری استان تهران

با توجه به بررسی هواشناسی، با عدم وجود وزش باد قابل ملاحظه، در برخی ساعات از پنج روز آینده، پیش بینی می شود که در مناطق پرتردد شهری، به ویژه در ساعاتی که باد کم است، غبار محلی و کاهش کیفیت هوا احتمالی باشد.

پیش بینی دمای استان تهران در یک روز آینده

بر اساس گزارش هواشناسی، آسمان تهران در روزهای آتی نیز تغییرات دمایی را تجربه خواهد کرد. امروز (۲۹ دی) با آسمان صاف تا کمی ابری و حداقل دمای ۴ درجه سانتی گراد و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتی گراد مواجه خواهیم شد، در حالی که روز شنبه (۳۰ دی) قسمتی ابری تا نیمه ابری، همراه با غبار محلی و با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان