مدارس اصفهان فردا شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اصفهان شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس اصفهان فردا شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس اصفهان شنبه ۳۰ دی پرداخته شده است.

مدارس اصفهان فردا شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اصفهان شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس اصفهان روز شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی، بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس اصفهان روز شنبه ۳۰ دی ماه اعلام نشده است. در صورت اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا از افزایش ابر و گاهی وزش باد به نسبت شدید در مناطق شرقی خبر داد.

آسیه آقایی درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی تقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر گذر موج طی امروز و جوی پایدار تا اوایل هفته آینده روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی امروز در بیشتر مناطق به صورت قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد و شرق استان در برخی مواقع وزش باد به نسبت شدید خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: فردا در بیشتر مناطق قسمتی ابری به تدریج صاف، گاهی وزش باد ملایم و از عصر روز شنبه هفته آینده در بیشتر نواحی گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

آقایی گفت: دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق یک تا دو درجه کاهش خواهد داشت. 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان