یادداشت اختصاصی از سحر افتخار

افزایش فروش در بازار عید

اگر این برنامه‌ریزی به بهترین شکل انجام شده و استراتژی موردنظر به خوبی تدوین شود، می‌توان تا حد زیادی به موفقیت فروشگاه و کمپین نوروزی خود امیدوار بود.

افزایش فروش در بازار عید
صفحه اقتصاد -

در این روزهای پایانی سال 1402 هرچه به نوروز 1403نزدیک می‌شویم، بیشتر شاهد تقلای فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای مختلف برای افزایش فروش در شب عید هستیم. عید نوروز از اعیاد باستانی ماست که جایگاه ویژه‌ای در میان مناسبت‌های سالانه مردم کشورمان را داراست. موفقیت در شب عید نیاز به برنامه‌ریزی منظمی دارد. اگر این برنامه‌ریزی به بهترین شکل انجام شده و استراتژی موردنظر به خوبی تدوین شود، می‌توان تا حد زیادی به موفقیت فروشگاه و کمپین نوروزی خود امیدوار بود.

فعالیت های فروش بالا در بازار عید

۱-هدیه رایگان همیشه جواب می‌دهد

حتماً برای شما هم پیش آمده که یک محصول رایگان یا همان اشانتیون از یک فروشنده دریافت کنید و حس دریافت آن را تا مدت‌ها از یاد نبرید.

۲- در وب‌سایت یا فروشگاه خود، حال و هوای عید نوروز را ایجاد کنید

اگر فروشگاه فیزیکی دارید، می‌توانید با تزیینات مربوط به سال نو، حال و هوای فروشگاه را بهاری کنید. حتی می‌توانید چیدمان محصولات بر روی قفسه‌ها را به شکل خاصی انجام دهید که رنگ‌های بهاری در هنگام ورود به فروشگاه دیده شوند.

۳- کمپین‌های فروش عید نوروز تعریف کنید

برای مثال یک کمپین فروش ویژه ۱۰ روزه تعریف کنید که از ۱۰ روز قبل از عید نوروز آغاز شود و در هر روز بر روی یک سری از محصولات تخفیف ویژه بگذارید

۴- مشتریان وفادار قبلی را از یاد نبرید

مشتریان قبلی شما برای کسب‌وکار شما بسیار مهم‌اند. چراکه آنها از محصولات شما استفاده کرده‌اند و اگر راضی بوده باشند به راحتی به سوی شما باز خواهند گشت. برای مناسبت‌های ویژه برای مشتریان قبلی خود هدایای ویژه‌ای در نظر بگیرید. این هدایا می‌تواند شامل یک کارت تبریک به همراه کد تخفیف و یا هدایای فیزیکی ویژه باشد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان