فال شمع فردا ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ | فال جمعه

فال شمع هم یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک‌ های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.

فال شمع فردا ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ | فال جمعه
صفحه اقتصاد -

فال شمع هم یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک‌ های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.برخی از فال شمع برای پیشگویی و پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. برخی بر این باور هستند که جمع شدن عناصر چهارگانه در یک ماده آن را دارای انرژی خاص و ماورائی می کند از این رو فال شمع امروز طرفداران زیادی در بین افراد علاقمند به فال و طالع بینی دارد. برای خواندن فال شمع ما را تا آخر این پست همراهی کنین.

فال متولدین فروردین

به زودی صاحب بچه می شوید. یا یکی از حیوانات خانگی تان بچه می زاید. احتمالا یک مسافرت دریایی در پیش دارید که به سرزمینهای دوردست است.

فال متولدین اردیبهشت

سمبل معصومیت و کمرویی است. در طال خود همسری محجوب و پاکدامن دارید که همیشه نگران شماست.

فال متولدین خرداد

در کارهای خود همیشه به دیگران اتکا دارید و از استقلال می ترسید. وابستگی زیاد به دیگران می تواند خطرناک باشد. بیشتر متکی به خود باش.

فال متولدین تیر

برای انجام کار یا ماجرایی عاشقانه به سفر خواهید رفت. باید تصمیم خود را بگیرید و تردید را کنار بگذارید و به سوی آمال و آرزوهای خود گام بردارید.

فال متولدین مرداد

به خانه و خانواده خود وابستگی زیادی دارید و در کنار آنان احساس آرامش بیشتری می کنید. احساس مادرانه در شما قوی است. فرد سودمند و مفیدی برای جامعه خود هستید.

فال متولدین شهریور

با نامزد یا همسر خود دچار اختلافاتی می شوید که برایتان چندان خوشایند نیست. منطقی و منصف باشید و از طریق گفتگو به دنبال راه حل باشید.

فال متولدین مهر

نشانی از درگیری و اختلاف است ولی با تلاش بسیار می توانید بر آن غلبه کنید.

فال متولدین آبان

به کمک خلاقیت خود می توانید در کار خود به موفقیتهای چشمگیری دست پیدا کنید. احتمالا صاحب فرزند خواهید شد و خبرهای شادکننده ای دریافت می کنید.

فال متولدین آذر

با تلاش و سختکوشی می توانید زندگی خود را اداره کنید. به اتکای استعدادها و لیاقتهای خود قادر خواهید بود به ثروت و رفاه برسید.

فال متولدین دی

نماد دوستی و محبت. با روی گشوده و باز با دیگران برخورد کنید و دوستی آنها را بپذیرید. ارتباط با دیگران باعث قدرت در شما می شود.

فال متولدین بهمن

همواره در ناز و نعمت و راحتی زندگی کرده اید و همین امر باعث تن پروری و سستی شما شده است که می تواند مشکلاتی را برایتان بوجود آورد.

فال متولدین اسفند

نماد جر و بحث و مشاجره. با دیگران به اختلاف می رسید و به جدل و دعوا می پردازید. ولی باید سعی کنید زیاد شعله ور نگردد و با درایت خود اوضاع را آرام کنید و به رفع اختلاف بپردازید.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد